Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
mBank S.A.
Data aktualizacji: 2019-11-13
Doradca Klienta Biznesowego
Nr ref. RKO/150/1019
Poznań, wielkopolskie
Bankowość, Obsługa klienta, Sprzedaż
angielski
Data aktualizacji: 2019-11-13
REKRUTACJA ZDALNA

Oferta pracy jest nieaktualna

Pracodawca zakończył rekrutację na to ogłoszenie

Od nas dostaniesz:

Umowę
o pracę
Konkursy sprzedażowe Jasną
ścieżkę kariery
Przejrzysty system wynagradzania Kartę
sportową
Dofinansowanie do świąt
i wypoczynku

Zobacz co nas cieszy w pracy:

Przekonaj się jakie będą Twoje powody
do radości!

mBank ostrzega:
Inspirujemy każdego dnia!
Doradca Klienta Biznesowego
miejsce pracy: Poznań, nr referencyjny: RKO/150/1019

Twoje zadania:

  • aktywne pozyskiwanie Klientów z segmentu małych firm,
  • kompleksowa obsługa firm w zakresie sprzedaży produktów bankowych i niebankowych,
  • realizacja planów sprzedażowych,
  • dokonywanie wstępnej analizy dokumentów oraz zdolności kredytowej firmy,
  • zapewnienie wysokiej jakości obsługi Klienta,
  • edukowanie Klienta w zakresie obsługi zdalnych kanałów dystrybucji,
  • prowadzenie akcji promocyjnych oraz budowanie pozycji rynkowej mBanku.

 

Potrzebne Ci będzie:

  • wykształcenie wyższe, preferowane kierunkowe (ekonomia, finanse, zarządzanie)
  • doświadczenie w sprzedaży usług finansowych dla firm oraz doświadczenie w pozyskiwaniu nowych klientów,
  • znajomość produktów bankowych kierowanych do klienta biznesowego,
  • znajomość zagadnień prawnych związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej (formy prowadzenia działalności, formy opodatkowania, sprawozdawczości),
  • wiedza z zakresu oceny i weryfikacji dokumentacji finansowej firmy pod kątem określenia możliwości kredytowania,
  • umiejętność określania rentowności transakcji dla Banku,
  • wiedza o lokalnym rynku i konkurencji,
  • praktyczna znajomość MS Office,
  • umiejętność identyfikacji potrzeb klienta oraz doradztwa w zakresie doboru odpowiedniego produktu/usługi,
  • umiejętność nawiązywania i utrzymywania relacji oraz pracy pod presją czasu,
  • nastawienie na cel i rezultat, inicjatywa i dynamizm w działaniu, samodzielność,
  • mile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiego.
 
Poziom stanowiska
Specjalista
Języki
angielski
Umiejętności
MS Office
Poziom stanowiska
Specjalista
Języki
angielski
Umiejętności
MS Office