Specjalista w dziale kadr
Proces kadrowy
- Samodzielny kontakt z osobą dedykowaną po stronie klienta
- Aktywne reagowanie na zapytania klienta
- Organizacja i monitorowanie szkoleń BHP oraz badań lekarskich, umów o pracę
- Przygotowywanie dokumentów kadrowych, m.in. świadectwo pracy, umowa o pracę, informacja o warunkach zatrudnienia, porozumień zmieniających warunki umowy, umów o zakazie konkurencji, dokumentów związanych z rozwiązaniem umowy o pracę, itp.
- Zgłoszenia/ wyrejestrowanie pracowników i członków rodzin do ZUS zgodnie z ustawowym terminem
- Prowadzenie akt osobowych (oraz e-teczki w razie potrzeby), monitorowanie poprawności zebranych dokumentów oraz prowadzenie pomocniczej check listy sprawdzającej kompletność dokumentów
- Obsługa wniosków urlopowych, przeliczanie limitów urlopowych, niewykorzystanego urlopu w razie odejścia pracownika i raportowanie do klienta
- Przygotowywanie raportów kwartalnych/rocznych do GUS
- Świadczenie usług kadrowych w siedzibie klienta (w razie potrzeby w zależności od umowy z klientem)
- Przygotowywanie danych do listy płac (zakres danych wynika ze specyfiki usługi z danym klientem, tj, secondment, praca w biurze PWC), ich weryfikacja, współpraca ze specjalistą ds. płac w tym zakresie
Profil pracownika
- Doświadczenie na stanowisku w dziale kadr
- Wiedza merytoryczna w zakresie prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, podstawowych zagadnień z zakresu płac i PDOF
- Wielozadaniowość, podzielność uwagi oraz samodzielność
- Dbałość o szczegóły w codziennej pracy (poprawność wprowadzanych danych, przygotowanych dokumentów)
- Elastyczność
- Umiejętności komunikacyjne, interpersonalne
- Znajomość języka angielskiego
- Bardzo dobra znajomość pakietu MsOffice (w szczególności Excel, Word), Płatnik, znajomośc specyfiki funkcjonowania programów kadrowo-płacowych, urządzeń biurowych- łatwość uczenia
Oferta:
- praca z najlepszymi ekspertami z branży,
- rozwój zawodowy w firmie o międzynarodowej renomie,
- bardzo dobra atmosfera pracy,
- atrakcyjne wynagrodzenie i pakiet benefitów