Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
Goldman Recruitment
Data aktualizacji: 2020-03-05
II Line Specialist (CRM)
Nr ref. 190853/5729
Gdańsk, pomorskie
IT
Data aktualizacji: 2020-03-05
Goldman Recruitment
II Line Specialist (CRM)
REKRUTACJA ZDALNA

Oferta pracy jest nieaktualna

Pracodawca zakończył rekrutację na to ogłoszenie

Podobne oferty pracy

Capgemini Polska
Poznań, Gdańsk, Katowice, Wrocław, Lublin, Warszawa, Kraków, Opole
Capgemini Polska
Poznań, Gdańsk, Katowice, Wrocław, Lublin, Warszawa, Kraków, Opole
Capgemini Polska
Poznań, Gdańsk, Katowice, Wrocław, Lublin, Warszawa, Kraków, Opole
Goldman Recruitment to wiodąca polska firma doradcza, wyspecjalizowana w realizacji projektów rekrutacyjnych metodą Search & Selection oraz Executive Search. Naszą ambicją jest najwyższy poziom świadczonych usług, który wyprzedza rynek i tworzy nowy standard w branży doradztwa personalnego.

www.goldmanrecruitment.pl

Naszym Klientem jest firma, zajmująca się projektowaniem, produkcją i sprzedażą biżuterii. W jej portfolio znajdują kryształy najwyższej jakości, kamienie szlachetne oraz produkty gotowe, takie jak biżuteria, akcesoria, a nawet rozwiązania oświetleniowe. Firma w sposób nieprzerwany rozwija swoją przewagę konkurencyjną na rynku, dzięki czemu może poszczycić się pozycją lidera. Szczególnie ceniona jest w dziedzinie wzornictwa, kreatywności oraz innowacji technologicznych. Aktualnie posiada zakłady produkcyjne w Austrii, Indiach, Tajlandii, Wietnamie, Serbii i Stanach Zjednoczonych, natomiast same jej produkty sprzedawane w ok. 170 krajach.


II Line Specialist (CRM)
II Line Specialist (CRM)
Miejsce pracy: Gdańsk
Nr ref. 190853/5729

Opis stanowiska:
  • zapewnienie obsługi użytkowników w ramach II linii wsparcia w zakresie CRM,
  • rozwiązywanie przypisanych incydentów w ramach SLA,
  • wspieranie użytkowników w obsłudze systemu oraz zarządzanie dostępem i uprawnieniami użytkowników,
  • inicjowanie działań związanych z zarządzaniem problemami w celu trwałego usunięcia pierwotnych przyczyn incydentów,
  • obsługą aplikacji - monitorowanie, wsparcie, zarządzanie zmianami i konfiguracją, konserwacja interfejsu,
  • rozwój aplikacji przy współpracy z centralnym zespołem programistycznym,
  • zapewnienie procedur, list kontrolnych i innej dokumentacji dla Global Service Desk,
  • analizowanie i poprawianie błędów oprogramowania powstających podczas działania lub testowania.
Wymagania:
  • min. 2-3 lata doświadczenia w obszarze Microsoft Dynamics 365 (SalesApp),
  • doświadczenie w pracy z językiem programowania C#,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację i pracę w środowisku międzynarodowym – min. B2,
  • doświadczenie w pracy w zakresie wsparcia użytkowników,
  • umiejętności organizacyjne,
  • umiejętności rozwiązywania problemów.

 

Mile widziane:

  • znajomość języków JavaScript (jQuery, Angular), SQL,
  • podstawowa znajomość systemów ERP (najlepiej SAP).
Oferta obejmuje:
  • zatrudnienie w ramach umowy o pracę,
  • prywatną opiekę medyczną,
  • ubezpieczenie na życie,
  • pracowniczy fundusz socjalny,
  • darmowy parking (a dla osób dojeżdżających rowerem stojaki, prysznice i szafki),
  • możliwość rozwoju pasji i talentów w ramach sekcji sportowych (co tygodniowe zajęcia, m.in. tenis, squash i siatkówka) – firma chętnie angażuje się w eventy, takie jak: maratony, wyścigi rowerowe, zawody na wrotkach,
  • świeże owoce i warzywa w biurze,
  • zniżki na lunch (rabaty do 50%),
  • nagrody pieniężne za osiągnięcia i zaangażowanie w projekty dodatkowe,
  • możliwość udziału w projektach pracowniczych z 5 obszarów i realny wpływ na kształt kultury organizacyjnej,
  • szeroką ofertę szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych,
  • system kafeteryjny (możliwość wykorzystania punktów na kartę MultiSport, vouchery na kulturę, podróże i zajęcia sportowe, a także kupony na zakupy w sklepach takich jak: Empik, Decathlon, Smyk, E-obuwie, Douglas, Kruk),
  • możliwość udziału w kursach językowych, do wyboru: angielski biznesowy, francuski, niemiecki, włoski, portugalski, hiszpański, holenderski, polski jako język obcy,
  • zniżki na zakupy w sklepie firmowym (do 50%),
  • możliwość wypożyczania produktów firmy.
 
Poziom stanowiska
Specjalista

Podobne oferty pracy

Capgemini Polska
Poznań, Gdańsk, Katowice, Wrocław, Lublin, Warszawa, Kraków, Opole
Capgemini Polska
Poznań, Gdańsk, Katowice, Wrocław, Lublin, Warszawa, Kraków, Opole
Capgemini Polska
Poznań, Gdańsk, Katowice, Wrocław, Lublin, Warszawa, Kraków, Opole

Podobne oferty pracy

Capgemini Polska
Poznań, Gdańsk, Katowice, Wrocław, Lublin, Warszawa, Kraków, Opole
Capgemini Polska
Poznań, Gdańsk, Katowice, Wrocław, Lublin, Warszawa, Kraków, Opole
Capgemini Polska
Poznań, Gdańsk, Katowice, Wrocław, Lublin, Warszawa, Kraków, Opole