Temat tygodnia
- zobaczcie, co zrobić, żeby handlować na największych rynkach świata, nie inwestując własnych pieniędzy.
Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Goldman Recruitment
Data aktualizacji: 2020-02-20
II Line Specialist (CRM)
Nr ref. 190853/5729
Aplikuj
Gdańsk, pomorskie
IT
Data aktualizacji: 2020-02-20 Aplikuj
Goldman Recruitment
II Line Specialist (CRM)
Goldman Recruitment to wiodąca polska firma doradcza, wyspecjalizowana w realizacji projektów rekrutacyjnych metodą Search & Selection oraz Executive Search. Naszą ambicją jest najwyższy poziom świadczonych usług, który wyprzedza rynek i tworzy nowy standard w branży doradztwa personalnego.

www.goldmanrecruitment.pl

Naszym Klientem jest firma, zajmująca się projektowaniem, produkcją i sprzedażą biżuterii. W jej portfolio znajdują kryształy najwyższej jakości, kamienie szlachetne oraz produkty gotowe, takie jak biżuteria, akcesoria, a nawet rozwiązania oświetleniowe. Firma w sposób nieprzerwany rozwija swoją przewagę konkurencyjną na rynku, dzięki czemu może poszczycić się pozycją lidera. Szczególnie ceniona jest w dziedzinie wzornictwa, kreatywności oraz innowacji technologicznych. Aktualnie posiada zakłady produkcyjne w Austrii, Indiach, Tajlandii, Wietnamie, Serbii i Stanach Zjednoczonych, natomiast same jej produkty sprzedawane w ok. 170 krajach.


II Line Specialist (CRM)
II Line Specialist (CRM)
Miejsce pracy: Gdańsk
Nr ref. 190853/5729

Opis stanowiska:
  • zapewnienie obsługi użytkowników w ramach II linii wsparcia w zakresie CRM,
  • rozwiązywanie przypisanych incydentów w ramach SLA,
  • wspieranie użytkowników w obsłudze systemu oraz zarządzanie dostępem i uprawnieniami użytkowników,
  • inicjowanie działań związanych z zarządzaniem problemami w celu trwałego usunięcia pierwotnych przyczyn incydentów,
  • obsługą aplikacji - monitorowanie, wsparcie, zarządzanie zmianami i konfiguracją, konserwacja interfejsu,
  • rozwój aplikacji przy współpracy z centralnym zespołem programistycznym,
  • zapewnienie procedur, list kontrolnych i innej dokumentacji dla Global Service Desk,
  • analizowanie i poprawianie błędów oprogramowania powstających podczas działania lub testowania.
Wymagania:
  • min. 2-3 lata doświadczenia w obszarze Microsoft Dynamics 365 (SalesApp),
  • doświadczenie w pracy z językiem programowania C#,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację i pracę w środowisku międzynarodowym – min. B2,
  • doświadczenie w pracy w zakresie wsparcia użytkowników,
  • umiejętności organizacyjne,
  • umiejętności rozwiązywania problemów.

 

Mile widziane:

  • znajomość języków JavaScript (jQuery, Angular), SQL,
  • podstawowa znajomość systemów ERP (najlepiej SAP).
Oferta obejmuje:
  • zatrudnienie w ramach umowy o pracę,
  • prywatną opiekę medyczną,
  • ubezpieczenie na życie,
  • pracowniczy fundusz socjalny,
  • darmowy parking (a dla osób dojeżdżających rowerem stojaki, prysznice i szafki),
  • możliwość rozwoju pasji i talentów w ramach sekcji sportowych (co tygodniowe zajęcia, m.in. tenis, squash i siatkówka) – firma chętnie angażuje się w eventy, takie jak: maratony, wyścigi rowerowe, zawody na wrotkach,
  • świeże owoce i warzywa w biurze,
  • zniżki na lunch (rabaty do 50%),
  • nagrody pieniężne za osiągnięcia i zaangażowanie w projekty dodatkowe,
  • możliwość udziału w projektach pracowniczych z 5 obszarów i realny wpływ na kształt kultury organizacyjnej,
  • szeroką ofertę szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych,
  • system kafeteryjny (możliwość wykorzystania punktów na kartę MultiSport, vouchery na kulturę, podróże i zajęcia sportowe, a także kupony na zakupy w sklepach takich jak: Empik, Decathlon, Smyk, E-obuwie, Douglas, Kruk),
  • możliwość udziału w kursach językowych, do wyboru: angielski biznesowy, francuski, niemiecki, włoski, portugalski, hiszpański, holenderski, polski jako język obcy,
  • zniżki na zakupy w sklepie firmowym (do 50%),
  • możliwość wypożyczania produktów firmy.