Naszym Klientem jest firma, zajmująca się projektowaniem, produkcją i sprzedażą biżuterii. W jej portfolio znajdują kryształy najwyższej jakości, kamienie szlachetne oraz produkty gotowe, takie jak biżuteria, akcesoria, a nawet rozwiązania oświetleniowe. Firma w sposób nieprzerwany rozwija swoją przewagę konkurencyjną na rynku, dzięki czemu może poszczycić się pozycją lidera. Szczególnie ceniona jest w dziedzinie wzornictwa, kreatywności oraz innowacji technologicznych. Aktualnie posiada zakłady produkcyjne w Austrii, Indiach, Tajlandii, Wietnamie, Serbii i Stanach Zjednoczonych, natomiast same jej produkty sprzedawane w ok. 170 krajach.
Opis stanowiska:
- zapewnienie obsługi użytkowników w ramach II linii wsparcia w zakresie CRM,
- rozwiązywanie przypisanych incydentów w ramach SLA,
- wspieranie użytkowników w obsłudze systemu oraz zarządzanie dostępem i uprawnieniami użytkowników,
- inicjowanie działań związanych z zarządzaniem problemami w celu trwałego usunięcia pierwotnych przyczyn incydentów,
- obsługą aplikacji - monitorowanie, wsparcie, zarządzanie zmianami i konfiguracją, konserwacja interfejsu,
- rozwój aplikacji przy współpracy z centralnym zespołem programistycznym,
- zapewnienie procedur, list kontrolnych i innej dokumentacji dla Global Service Desk,
- analizowanie i poprawianie błędów oprogramowania powstających podczas działania lub testowania.
Wymagania:
- min. 2-3 lata doświadczenia w obszarze Microsoft Dynamics 365 (SalesApp),
- doświadczenie w pracy z językiem programowania C#,
- znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację i pracę w środowisku międzynarodowym – min. B2,
- doświadczenie w pracy w zakresie wsparcia użytkowników,
- umiejętności organizacyjne,
- umiejętności rozwiązywania problemów.
Mile widziane:
- znajomość języków JavaScript (jQuery, Angular), SQL,
- podstawowa znajomość systemów ERP (najlepiej SAP).
Oferta obejmuje:
- zatrudnienie w ramach umowy o pracę,
- prywatną opiekę medyczną,
- ubezpieczenie na życie,
- pracowniczy fundusz socjalny,
- darmowy parking (a dla osób dojeżdżających rowerem stojaki, prysznice i szafki),
- możliwość rozwoju pasji i talentów w ramach sekcji sportowych (co tygodniowe zajęcia, m.in. tenis, squash i siatkówka) – firma chętnie angażuje się w eventy, takie jak: maratony, wyścigi rowerowe, zawody na wrotkach,
- świeże owoce i warzywa w biurze,
- zniżki na lunch (rabaty do 50%),
- nagrody pieniężne za osiągnięcia i zaangażowanie w projekty dodatkowe,
- możliwość udziału w projektach pracowniczych z 5 obszarów i realny wpływ na kształt kultury organizacyjnej,
- szeroką ofertę szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych,
- system kafeteryjny (możliwość wykorzystania punktów na kartę MultiSport, vouchery na kulturę, podróże i zajęcia sportowe, a także kupony na zakupy w sklepach takich jak: Empik, Decathlon, Smyk, E-obuwie, Douglas, Kruk),
- możliwość udziału w kursach językowych, do wyboru: angielski biznesowy, francuski, niemiecki, włoski, portugalski, hiszpański, holenderski, polski jako język obcy,
- zniżki na zakupy w sklepie firmowym (do 50%),
- możliwość wypożyczania produktów firmy.