

Kogo szukamy
Aplikuj, jeżeli posiadasz:
- doskonałą znajomość pakietu Adobe lub podobnych (certyfikacja będzie dodatkowym atutem)
- wysoki poziom samoorganizacji i odpowiedzialności
- angielski na poziomie B2/C1
- podstawy UX/UI design
- umiejętność logicznego myślenia i rozumienia powiązań przyczynowo – skutkowych
- znajomość automatyzacji procesów produkcji graficznej będzie dodatkowym atutem.
Inne wymagania

Twoja przyszła rola
Oferta skierowana jest głównie do osób zajmujących się produkcją materiałów online, takich jak banery, video, newslettery itp.
Jako członek zespołu Deloitte Digital Studio, Twoje codzienne obowiązki będą skoncentrowane wokół produkcji materiałów graficznych.
Digital Creative Owner będzie odpowiedzialny za wsparcie teamu w zadaniach graphic & motion design połączonych z edycją systemów (np.:DAM) oraz bezpośrednią komunikacją z klientem. Najbardziej doświadczone osoby będą angażowane w projekty UX/UI skierowane na kreowanie treści dla wielu brandów o globalnym zasięgu.
Co oferujemy

O Deloitte
Deloitte to różnorodność ludzi, doświadczeń, branż i usług, w których je realizujemy - w 150 krajach na świecie. To wyzwania intelektualne, dobry start zawodowy, możliwości ciągłego rozwoju i zebrania cennych życiowych doświadczeń. Musisz zrobić pierwszy krok - postawić kropkę na końcu wysyłanego CV, a potem podpisywanej umowy o pracę. Deloitte to po prostu dobry wybór. I kropka.
O zespole
Content & Merchandising team jest odpowiedzialny za lokalizację, zmiany oraz tworzenie treści dla wielu kanałów i narzędzi wykorzystywanych w marketingu online ( np.: strony e-commerce/ kampanie SM / e-maile / platformy e-comm / etc.). Zespół składa się ze specjalistów z wieloletnim doświadczeniem zdobytym na setkach projektów dla marek o zasięgu globalnym.