Jeżeli jesteś studentem posiadającym pierwsze praktyki / staż? Lubisz pracę z ludźmi i świetnie radzisz sobie z rozwiązywaniem problemów? Potrafisz zachować spokój w sytuacjach kryzysowych? W ramach stanowiska Konsultanta ds. Wsparcia Technicznego będziesz w stanie pogodzić zajęcia uczelniane i pracę oraz zdobędziesz swoje pierwsze doświadczenie w IT.
Opis stanowiska:
- merytoryczne i techniczne wsparcie wewnętrznych i zewnętrznych użytkowników korzystających z wyspecjalizowanych systemów sprzedażowych,
- przyjmowanie, rejestracja i obsługa zgłoszeń od użytkowników,
- rozwiązywanie problemów poprzez podejmowanie ustalonych kroków,
- przekierowanie określonych zapytań do odpowiednich adresatów,
- wsparcie procesów sprzedażowych, poleceń, bazodanowych, eCommerce oraz logistycznych,
- nadawanie dostępów do kont,
- przygotowywanie materiałów szkoleniowych do procesów i przeprowadzanie doraźnych szkoleń z narzędzi dla użytkowników systemów,
- bieżące raportowanie.
Wymagania:
- pierwsze doświadczenie w obsłudze technicznej użytkowników końcowych,
- znajomość języka angielskiego na poziomie średnio-zaawansowanym,
- summienność
- umiejętność priorytetyzacji zadań,
- rozwinięte umiejętności komunikacyjne,
- zdolność do rozwiązywania problemów,
- wysoka kultura osobista.
Oferta obejmuje:
- atrakcyjną, pełną wyzwań pracę,
- pracę w zgranym zespole, w przyjaznej atmosferze,
- kartę Multisport,
- prywatną opiekę zdrowotną,
- rozwój zawodowy dzięki atrakcyjnym projektom zewnętrznym.