Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
Goldman Recruitment
Data aktualizacji: 2020-03-09
Warszawa, mazowieckie
Human Resources
Data aktualizacji: 2020-03-09
REKRUTACJA ZDALNA

Oferta pracy jest nieaktualna

Pracodawca zakończył rekrutację na to ogłoszenie

Goldman Recruitment to wiodąca polska firma doradcza, wyspecjalizowana w realizacji projektów rekrutacyjnych metodą Search & Selection oraz Executive Search. Naszą ambicją jest najwyższy poziom świadczonych usług, który wyprzedza rynek i tworzy nowy standard w branży doradztwa personalnego.

www.goldmanrecruitment.pl

Dla naszego Klienta - międzynarodowej instytucji finansowej, poszukujemy Kandydatów na stanowisko  


Senior Compensation & Benefits Specialist
Senior Compensation & Benefits Specialist
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref. 190983/5835

Opis stanowiska:
  • wsparcie strategicznych decyzji poprzez zapewnienie bieżącej informacji zarządczej/ analiz HR, monitorowanie kluczowych wskaźników HR oraz na ich podstawie rekomendowanie niezbędnych działań,
  • uczestnictwo w projektach związanych z rozwojem i optymalizacją polityki wynagrodzeń, systemów motywacyjnych i prowizyjnych, 
  • współtworzenie budżetu wynagrodzeń i HR oraz kontrolowanie jego realizacji, rekomendowanie i planowanie działań w sytuacjach, które tego wymagają,
  • monitoring rynku oraz zapewnienie aktualnych danych benchmarkingowych umożliwiających podejmowanie odpowiednich działań i decyzji,
  • koordynowanie procesu przyznawania premii i prowizji.

 

Wymagania:
  • wykształcenie wyższe o profilu ekonomicznym, finansowym lub pokrewnym,
  • minimum dwuletnie doświadczenie na analogicznym bądź związanym z zarządzaniem budżetem stanowisku w obszarze finansów, controllingu lub kadr,
  • znajomość zasad tworzenia, kontrolowania budżetów, 
  • bardzo dobra znajomość oprogramowania MS Office (w szczególności środowiska Excel),
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego,
  • umiejętność analitycznego myślenia, wyciągania  wniosków z danych i przygotowywania na ich podstawie odpowiednich rekomendacji,
  • otwartość na zmiany, a także dobrej organizacji pracy i partnerskiej komunikacji z klientami wewnętrznymi.
Oferta obejmuje:
  • stabilne zatrudnienie w renomowanej firmie na rynku na podstawie umowy o pracę,
  • wynagrodzenie podstawowe oraz atrakcyjny system premiowy,
  • wsparcie szkoleniowe w rozwoju kompetencji,
  • przyjazną atmosferę pracy,
  • opiekę medyczną, pakiet sportowo – rekreacyjny.