Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
Bank Millennium S.A.
Data aktualizacji: 2020-02-06
Warszawa, mazowieckie
Bankowość
Data aktualizacji: 2020-02-06
REKRUTACJA ZDALNA

Oferta pracy jest nieaktualna

Pracodawca zakończył rekrutację na to ogłoszenie

W Banku Millennium cenimy różnorodność, bo każdy z nas jest inny i prezentuje swoje, oryginalne
spojrzenie na świat. Dzięki temu tworzymy kompletny, zgrany zespół.
Dołącz do nas i rozwijaj się w jednej z największych i najbardziej innowacyjnych
instytucji finansowych w Polsce, ceniącej najwyższe standardy i doskonałą jakość.

 

Obecnie poszukujemy kandydatów do pracy w Warszawie na stanowisko:

Specjalista w Zespole Rozliczeń Zagranicznych w Departamencie Operacji
Specjalista w Zespole Rozliczeń Zagranicznych w Departamencie Operacji
Miejsce pracy: Warszawa, mazowieckie
Nr. Ref.:

Główne obowiązki:

  • Obsługa operacji dokumentowych, w szczególności otwieranie i obsługa akredytyw dokumentowych w obrocie krajowym i zagranicznym, opracowywanie treści projektów akredytyw, awizowanie i obsługa akredytyw eksportowych
  • Udzielanie i obsługa gwarancji bankowych w obrocie krajowym i zagranicznym, przygotowywanie treści projektów gwarancji, awizowanie gwarancji eksportowych
  • Obsługa inkasa dokumentowego importowego i eksportowego
  • Prowadzenie korespondencji w zakresie realizowanych transakcji z bankami krajowymi i zagranicznymi
  • Przygotowywanie raportów na potrzeby jednostek wewnętrznych Banku
  • Rozpatrywanie zapytań i reklamacji Klientów w zakresie realizowanych transakcji
  • Profesjonalna obsługa Klientów Banku zapewniająca wsparcie operacyjne w zakresie udzielania i obsługi gwarancji bankowych oraz operacji dokumentowych

Wymagania: 

  • Doświadczenie w obsłudze operacji dokumentowych i gwarancji bankowych oraz w pracy z dokumentacją kredytową, w zakresie obsługi akredytyw dokumentowych i gwarancji bankowych
  • Dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel)
  • Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • Umiejętność pracy pod presją czasu oraz pracy z dużą ilością różnorodnych informacji
  • Dokładność i skrupulatność przy wykonywaniu powierzonych zadań 

Dodatkowe atuty:

  • Doświadczenie w instytucji finansowej
  • Doświadczenie w pracy z systemami operacyjnymi (ICBS, IMEX)

Oferujemy: 

  • Umowę o pracę, pakiet socjalny
  • Ciekawą i odpowiedzialną pracę w międzynarodowej instytucji finansowej
  • Przyjazną atmosferę pracy w zespole
  • Możliwość rozwoju kompetencji i podnoszenia kwalifikacji
Aplikuj w ciągu 14 dni od daty emisji ogłoszenia.
W formularzu wpisz numer referencyjny.
Skontaktujemy się z wybranymi osobami.