Specjalista ds. wsparcia projektów - PMO
Rola:
· wsparcie w koordynowaniu i monitorowaniu przebiegu prac projektowych;
· opracowywanie harmonogramu projektów;
· dbałość o terminową realizację zadań oraz o właściwy przepływ informacji i dokumentacji;
· zapewnienie wsparcia organizacyjnego zespołu projektowego (m.in. zarządzanie organizacją spotkań i warsztatów);
· przygotowywanie raportów, prezentacji, protokołów na potrzeby projektu;
· wsparcie w zarządzaniu procedurą zmian w prowadzonych projektach;
· ścisła współpraca z innymi zespołami oraz zespołem klienta.
Wymagania:
- bardzo dobra znajomość MS Office (w szczególności MS Excel, MS Word i MS PowerPoint);
- bardzo dobra organizacja i planowanie pracy;
- doskonałe umiejętności interpersonalne, umiejętność budowania i utrzymywania relacji;
- umiejętność pracy samodzielnej oraz pracy w zespole;
- staranność i dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań;
- znajomość języka angielskiego umożliwiająca komunikację z zespołem projektowym oraz współprowadzenie spotkań.
Mile widziane:
- doświadczenie w obszarze PMO;
- znajomość metodyk prowadzenia projektów;
- doświadczenie na podobnym stanowisku w firmie informatycznej, firmie doradczej lub instytucji finansowej;
- praktyczna znajomość: MS Project;
- certyfikat PMP lub MSP;
- znajomość systemów JIRA, Redmine.