w KPMG możesz pracować w:
- audyt ogólny
- audyt instytucji finansowych
- doradztwo podatkowe
- usługi doradcze
- kancelaria prawnicza D.Dobkowski
- usługi księgowe
zakres obowiązków:
- realizacja projektów w dziale Marketingu i Komunikacji związanych z budowaniem wizerunku i marki KPMG
od kandydatów oczekujemy:
- minimum 2-letniego doświadczenia zawodowego na stanowisku specjalisty w obszarze marketingu i/lub komunikacji, preferowane doświadczenie w agencjach Pr-owych, eventowych, reklamowych i/lub firmach z sektora usług profesjonalnych
- wykształcenia wyższego, preferowane kierunki marketing i pokrewne
- bardzo dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie
- doświadczenia w organizacji wydarzeń biznesowych, w tym dobrej znajomości lokalizacji eventowych i zaplecza technicznego
- umiejętności prowadzenia negocjacji 1:1, budżetowania i raportowania
- odpowiedzialności za prowadzone projekty, kreatywności i innowacyjności w podejściu do wykonywania zadań oraz dobrej organizacji czasu pracy i umiejętności pracy w zespole
- chęci rozwoju i specjalizacji w obszarze organizacji konferencji i eventów oraz zewnętrznej i wewnętrznej komunikacji korporacyjnej
dlaczego warto pracować w KPMG?
- konkurencyjne wynagrodzenie
- prestiż
- stała możliwość nauki i rozwoju
- stabilne zatrudnienie
- dobra atmosfera
- szacunek do indywidualności
- zbilansowany czas pracy
- jasna ścieżka kariery
- miedzynarodowe środowisko pracy
- ciekawe i innowacyjne projekty