
PwC to sieć ponad 250.000 pracowników w 158 krajach skupionych na tym, by dostarczać usługi najwyższej jakości w obszarach audytu, doradztwa podatkowego, konsultingu i rozwoju technologii. Dołącz do PwC i zmieniaj z nami zasady gry.
Dział I&P świadczy usługi na rzecz klientów wewnętrznych i zewnętrznych w ramach następujących obszarów: zarządzanie powierzchnią biurową, flota samochodową, przetargami i kontaktami z dostawcami, podróżami służbowymi oraz obsługa recepcji, archiwum i korespondencji.
Specjalista ds. administracyjnych
Rola:
- Koordynacja projektów w obszarze administracji
 - Udział w przetargach z obszaru administracji
 - Bieżąca współpraca z dostawcami
 - Optymalizacja procesów administracyjnych
 - Zapewnienie zgodności procesów z regulaminami w obszarze administracji
 - Aktualizacja umów z dostawcami
 - Przygotowywanie zamówień dla dostawców
 - Weryfikacja faktur, analiza kosztów oraz budżetu działu
 - Przygotowywanie raportów operacyjnych
 - Koordynacja i wdrażanie wewnętrznych kontroli
 
Profil:
- Min. 1 rok doświadczenia w obszarze administracji
 - Wykształcenie wyższe, kierunki ekonomiczne
 - Dobra znajomość pakietu MS Office
 - Komunikatywna znajomość języka angielskiego
 - Umiejętność zarządzania czasem
 - Wysoka kultura osobista
 - Bardzo dobra organizacji pracy
 - Skrupulatność i rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań
 - Zaangażowanie i samodzielność
 
Oferta:
- Możliwość udziału w projektach w obszarze administracji
 - Możliwości rozwoju zawodowego
 - Ciekawą i dynamiczną pracę w wiodącej na rynku polskim i międzynarodowym firmie doradczej
 - Miłą atmosferę w zespole
 





