PwC to sieć ponad 250.000 pracowników w 158 krajach skupionych na tym, by dostarczać usługi najwyższej jakości w obszarach audytu, doradztwa podatkowego, konsultingu i rozwoju technologii. Dołącz do PwC i zmieniaj z nami zasady gry.
Dział I&P świadczy usługi na rzecz klientów wewnętrznych i zewnętrznych w ramach następujących obszarów: zarządzanie powierzchnią biurową, flota samochodową, przetargami i kontaktami z dostawcami, podróżami służbowymi oraz obsługa recepcji, archiwum i korespondencji.
Specjalista ds. administracyjnych
Rola:
- Koordynacja projektów w obszarze administracji
- Udział w przetargach z obszaru administracji
- Bieżąca współpraca z dostawcami
- Optymalizacja procesów administracyjnych
- Zapewnienie zgodności procesów z regulaminami w obszarze administracji
- Aktualizacja umów z dostawcami
- Przygotowywanie zamówień dla dostawców
- Weryfikacja faktur, analiza kosztów oraz budżetu działu
- Przygotowywanie raportów operacyjnych
- Koordynacja i wdrażanie wewnętrznych kontroli
Profil:
- Min. 1 rok doświadczenia w obszarze administracji
- Wykształcenie wyższe, kierunki ekonomiczne
- Dobra znajomość pakietu MS Office
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego
- Umiejętność zarządzania czasem
- Wysoka kultura osobista
- Bardzo dobra organizacji pracy
- Skrupulatność i rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań
- Zaangażowanie i samodzielność
Oferta:
- Możliwość udziału w projektach w obszarze administracji
- Możliwości rozwoju zawodowego
- Ciekawą i dynamiczną pracę w wiodącej na rynku polskim i międzynarodowym firmie doradczej
- Miłą atmosferę w zespole