Naszym klientem jest rozpoznawalna, międzynarodowa firma produkcyjna o ugruntowanej pozycji na rynku wrocławskim posiadająca międzynarodowe centrum biznesowe.
What's on Offer
- Możliwość współtworzenia zupełnie nowej struktury HR wewnątrz organizacji - Praca w nowoczesnym międzynarodowym środowisku - Szeroki pakiet benefitów - Szkolenia - Przyjazne środowisko pracy i przejrzysta ścieżka kariery
Job Description
- Przetwarzanie i aktualizacja danych w obrębie obszaru zasobów ludzkich - Nadzorowanie standardów jakości i kontroli danych w celu zapewnienia niezbędnej dokładności, terminowości i kompletności w ramach ustalonych procedur HR - Usprawnianie świadczenia usług, identyfikacja obszarów do optymalizacji procesów - Kontakt z pracownikami w celu wyjaśnienia niezgodności i uzupełnienia informacji, odpowiadanie na zapytania pracowników - Budowanie silnych relacji z klientami - Zapewnianie sprawnego przepływu informacji pomiędzy Oddziałem a Centralą firmy - Przygotowywanie raportów - Zadania ad hoc
The Successful Applicant
- Doświadczenie w pracy w obszarze działów HR/kadry/payroll/administracja (mile widziane doświadczenie z SSC/BPO) - Bardzo dobra znajomość języka angielskiego - Znajomość języka francuskiego lub niderlandzkiego - Mile widziane wykształcenie wyższe kierunkowe - Orientacja na klienta i umiejętności komunikacyjne - Proaktywna postawa i motywacja do współtworzenia nowych procedur - Znajomość systemów HR, ERP - Doświadczenie w zarządzaniu danymi - Chęć do nauki nowych zagadnień - Znajomość prawa pracy mile widziana