Temat tygodnia
Wywiad z Katarzyną Gądek, Global GBS HR Expert Services Controllerem w ABB Business Services.
Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
mBank S.A.
Data aktualizacji: 2020-02-17
Dyrektor Oddziału Detalicznego
Nr ref. AKU/104/1119
Inowrocław, kujawsko-pomorskie
Bankowość
Data aktualizacji: 2020-02-17
REKRUTACJA ZDALNA

Oferta pracy jest nieaktualna

Pracodawca zakończył rekrutację na to ogłoszenie

Od nas dostaniesz:

Umowę
o pracę
Konkursy sprzedażowe Kartę
sportową
Prywatną opiekę medyczną Przejrzysty system wynagradzania Dostęp do bazy szkoleń

Zobacz, jak dbamy o pracowników!

Zaciekawiliśmy Cię?

mBank ostrzega: Praca z nami grozi wyjątkową współpracą!
Dyrektor Oddziału Detalicznego
miejsce pracy: Inowrocław, nr referencyjny: AKU/104/1119

Twój zakres obowiązków będzie wyglądał następująco:

  • kierowanie i nadzór nad funkcjonowaniem placówki partnerskiej
  • realizacja wyniku biznesowego oddziału zgodnie ze strategicznymi celami mBanku
  • zarządzanie podległymi pracownikami, dbałość o rozwój i skuteczne motywowanie pracowników do osiągania wyznaczonych celów (miesięcznych/kwartalnych/rocznych)
  • realizowanie planów sprzedaży i działań marketingowych w podległej jednostce
  • dbanie o wysokie standardy obsługi klientów i budowanie pozycji rynkowej mBanku

Dołącz do nas jeśli posiadasz:

  • doświadczenie w prowadzeniu z sukcesem placówki bankowej/ zespołu o podobnym modelu biznesowym 
  • doświadczenie w zarządzaniu zespołem sprzedażowym w sektorze usług finansowych oraz realizacji planów sprzedażowych w zarządzanym oddziale
  • znajomość technik sprzedaży oraz podstawowych produktów depozytowych, kredytowych i inwestycyjnych
  • doświadczenie w obsłudze klienta (sprzedaż produktów kredytowych i depozytowo-inwestycyjnych dla osób fizycznych)
  • bardzo dobrą umiejętność obsługi komputera (MS Office, Internet, aplikacje i systemy bankowe)
  • umiejętność planowania i stawiania celów oraz ich rozliczania
  • umiejętność prowadzenia negocjacji i budowania pozytywnych relacji z klientami
  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym będzie dodatkowym atutem