Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
Goldman Recruitment
Data aktualizacji: 2020-03-19
Payroll Supervisor (UK)
Nr ref. 191097/5939
Warszawa, mazowieckie
Księgowość, BPO/SSC
Data aktualizacji: 2020-03-19
Goldman Recruitment
Payroll Supervisor (UK)
REKRUTACJA ZDALNA

Oferta pracy jest nieaktualna

Pracodawca zakończył rekrutację na to ogłoszenie

Podobne oferty pracy

Capgemini Polska
Poznań, Gdańsk, Katowice, Wrocław, Lublin, Warszawa, Kraków, Opole
Capgemini Polska
Poznań, Gdańsk, Katowice, Wrocław, Lublin, Warszawa, Kraków, Opole
Goldman Recruitment to wiodąca polska firma doradcza, wyspecjalizowana w realizacji projektów rekrutacyjnych metodą Search & Selection oraz Executive Search. Naszą ambicją jest najwyższy poziom świadczonych usług, który wyprzedza rynek i tworzy nowy standard w branży doradztwa personalnego.

www.goldmanrecruitment.pl

Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z siedzibą w Warszawie, poszukujemy doświadczonej osoby na stanowisko 


Payroll Supervisor (UK)
Payroll Supervisor (UK)
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref. 191097/5939

Opis stanowiska:
  • zarządzanie zespołem płacowym (z siedzibą w Warszawie i Wielkiej Brytanii): ustalanie strategicznych celów dla zespołu, codzienne zarządzanie, rozwój zespołu (oceny i plany rozwoju),
  • nadzorowanie i monitorowanie comiesięcznych realizacji działań,
  • pierwszy punkt kontaktu w przypadku eskalacji i bardziej złożonych wniosków,
  • identyfikowanie ryzyka i zapewnianie odpowiedniej kontroli,
  • usprawnienia procesu,
  • zapewnienie zgodności ze wszystkimi wewnętrznymi / zewnętrznymi przepisami i wymogami,
  • ścisła współpraca z lokalnym dostawcą płac,
  • zarządzanie wnioskami o zmianę z lokalnym dostawcą płac,
  • przygotowywanie deklaracji na koniec roku,
  • ekspert merytoryczny i punkt kontaktowy w ramach globalnych oraz regionalnych inicjatyw płacowych, w tym integracji przejętych firm.
Wymagania:
  • bardzo dobra znajomość zasad rozliczania płac w Wielkiej Brytanii i Irlandii,
  • ok. 3 – 4 lat doświadczenia zawodowego w zakresie payrollu,
  • ukończone studia z zakresu finansów/rachunkowości/ekonomii będzie dużym atutem,
  • biegła znajomość języka angielskiego jest warunkiem koniecznym,
  • doświadczenie w pracy na stanowisku liderskim będzie dodatkowym atutem,
  • znajomość MS Excel,
  • wysoka dyskrecja,
  • umiejętność organizacji pracy,
  • umiejętność ustalania priorytetów i dotrzymywania terminów.
Oferta obejmuje:
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • pracę w dogodnej lokalizacji w okolicy centrum Warszawy,
  • dostęp do szerokiego pakietu benefitów (zajęcia sportowe w firmie, zniżki do teatrów, opieka medyczna, kafeteria Multibenefit itp.),
  • bogaty pakiet szkoleń.
 

Podobne oferty pracy

Capgemini Polska
Poznań, Gdańsk, Katowice, Wrocław, Lublin, Warszawa, Kraków, Opole
Capgemini Polska
Poznań, Gdańsk, Katowice, Wrocław, Lublin, Warszawa, Kraków, Opole