Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z siedzibą w Warszawie, poszukujemy doświadczonej osoby na stanowisko
Opis stanowiska:
- zarządzanie zespołem płacowym (z siedzibą w Warszawie i Wielkiej Brytanii): ustalanie strategicznych celów dla zespołu, codzienne zarządzanie, rozwój zespołu (oceny i plany rozwoju),
- nadzorowanie i monitorowanie comiesięcznych realizacji działań,
- pierwszy punkt kontaktu w przypadku eskalacji i bardziej złożonych wniosków,
- identyfikowanie ryzyka i zapewnianie odpowiedniej kontroli,
- usprawnienia procesu,
- zapewnienie zgodności ze wszystkimi wewnętrznymi / zewnętrznymi przepisami i wymogami,
- ścisła współpraca z lokalnym dostawcą płac,
- zarządzanie wnioskami o zmianę z lokalnym dostawcą płac,
- przygotowywanie deklaracji na koniec roku,
- ekspert merytoryczny i punkt kontaktowy w ramach globalnych oraz regionalnych inicjatyw płacowych, w tym integracji przejętych firm.
Wymagania:
- bardzo dobra znajomość zasad rozliczania płac w Wielkiej Brytanii i Irlandii,
- ok. 3 – 4 lat doświadczenia zawodowego w zakresie payrollu,
- ukończone studia z zakresu finansów/rachunkowości/ekonomii będzie dużym atutem,
- biegła znajomość języka angielskiego jest warunkiem koniecznym,
- doświadczenie w pracy na stanowisku liderskim będzie dodatkowym atutem,
- znajomość MS Excel,
- wysoka dyskrecja,
- umiejętność organizacji pracy,
- umiejętność ustalania priorytetów i dotrzymywania terminów.
Oferta obejmuje:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- pracę w dogodnej lokalizacji w okolicy centrum Warszawy,
- dostęp do szerokiego pakietu benefitów (zajęcia sportowe w firmie, zniżki do teatrów, opieka medyczna, kafeteria Multibenefit itp.),
- bogaty pakiet szkoleń.