Dla naszego Klienta, międzynarodowego centrum finansowo-księgowego w Warszawie, poszukujemy osób na stanowisko księgowego/księgowej z językiem niemieckim.
Opis stanowiska:
- przygotowywanie faktur i raportowanie związane z zarządzaniem czynszem najmu,
- zarządzanie nierozliczonymi należnościami i reklamacjami,
- współpraca z klientami zewnętrznymi (w tym rozwiązywanie zapytań i uzgadnianie kont),
- współpraca z innymi działami finansowymi z siedzibą w Polsce i za granicą,
- przestrzeganie wymagań audytu wewnętrznego i zewnętrznego
- systematyczna analiza otrzymanych dokumentów w tym analiza kosztów i odchyleń oraz wyjaśnienie różnic,
- odpowiadanie na zapytania podnajemców telefonicznie i mailowo,
- udział w projektach usprawniających.
Wymagania:
- płynna znajomość języka niemieckiego oraz angielskiego na poziomie min. B2 jako warunek konieczny,
- min. 1 rok doświadczenia w obszarze księgowości należności (AR) lub administracji zarządzania nieruchomościami,
- mile widziane studia kierunkowe w obszarze finansów/księgowości/ekonomii lub przebyte kursy księgowe,
- komunikatywność i wysokie zdolności interpersonalne,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- szczegółowość i uważność,
- umiejętność współpracy w zespole.
Oferta obejmuje:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- przyjazną atmosferę pracy międzynarodowym środowisku,
- możliwości rozwoju i awansu w ramach struktury firmy,
- atrakcyjny pakiet benefitów (opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie na życie, lekcje języków obcych, grupy sportowe i inne).