Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
Goldman Recruitment
Data aktualizacji: 2020-06-26
Analityk Finansowy
Nr ref. 191172/6016
Kraków, małopolskie
Księgowość, Analiza
angielski
Data aktualizacji: 2020-06-26
Goldman Recruitment
Analityk Finansowy
REKRUTACJA ZDALNA

Oferta pracy jest nieaktualna

Pracodawca zakończył rekrutację na to ogłoszenie

Goldman Recruitment to wiodąca polska firma doradcza, wyspecjalizowana w realizacji projektów rekrutacyjnych metodą Search & Selection oraz Executive Search. Naszą ambicją jest najwyższy poziom świadczonych usług, który wyprzedza rynek i tworzy nowy standard w branży doradztwa personalnego.

www.goldmanrecruitment.pl

Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży technologicznej o zasięgu globalnym, zlokalizowanej w Krakowie, poszukujemy doświadczonej osoby na nowe stanowisko  


Analityk Finansowy
Analityk Finansowy
Miejsce pracy: Kraków
Nr ref. 191172/6016

Opis stanowiska:
  • utrzymanie i rozwój systemów i procesów sprawozdawczości finansowej i prognozowania dla czterech jednostek biznesowych,
  • stały kontakt z zespołami finansowymi oraz funkcjonalnymi liderami, zespołem kierownictwa segmentu i organizacją firmy,
  • konsolidacja i udział w przygotowywaniu budżetu, forecastu, planu wieloletniego oraz kontrola ich realizacji i analiza odchyleń,
  • udział w usprawnianiu procesu raportowania i prognozowania,
  • sporządzanie analiz i raportów finansowych na wewnętrzne potrzeby firmy: dla kierownictwa lub dla innych działów
  • działanie jako partner biznesowy, zapewniając wsparcie systemowe w razie potrzeby,
  • ciągłe doskonalenie procesów, systemów i raportów, w tym automatyzacja procesów raportowania i analizy, wykorzystanie wewnętrznej hurtowni danych i innych systemów,
  • obsługa modelowania i tworzenia zestawów danych przy użyciu Alteryx i / lub SQL,
  • wykorzystanie dodatkowych narzędzi jak Excel, WeBI, Tableau w celu automatyzacji procesów,
  • pomoc w specjalnych projektach, raportach ad hoc i analizach.
Wymagania:
  • min. 5 lat doświadczenia zawodowego w obszarze kontrolingu, budżetowania, prognozowania zdobyte w organizacji międzynarodowej,
  • wykształcenie kierunkowe – finanse/księgowość/ekonomia etc.,
  • biegła znajomość języka angielskiego,
  • bardzo dobra praktyczna znajomość programów: SAP, Hyperion, BI oraz innych narzędzi do konsolidacji raportów finansowych,
  • doświadczenie w pracy z Tableau, QlikView, PowerBI lub innymi narzędziami do wizualizacji danych,
  • doswiadczenie w pracy z Alteryx, Python, SQL itp.,
  • biegłość w wykorzystaniu MS Excel oraz PowerPoint,
  • wysokie umiejętności analityczne,
  • wysokie zdolności interpersonalne,
  • umiejętność współpracy z różnymi partnerami biznesowymi oraz rozproszonym zespołem.
Oferta obejmuje:
  • możliwość budowania nowego procesu,
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • atrakcyjny pakiet benefitów, 
  • elastyczne godziny pracy,
  • dynamiczną pracę w międzynarodowym środowisku oraz nowoczesnym biurze.