Aplikuj
wróć do listy ofert
Niestety ta oferta pracy jest już nieaktualna.
Aplikuj
logo

Analityk Finansowy

Rekrutacja zdalna

Specjalista

angielski

Średnia firma

Specjalizacje oferty
Goldman Recruitment to wiodąca polska firma doradcza, wyspecjalizowana w realizacji projektów rekrutacyjnych metodą Search & Selection oraz Executive Search. Naszą ambicją jest najwyższy poziom świadczonych usług, który wyprzedza rynek i tworzy nowy standard w branży doradztwa personalnego.

www.goldmanrecruitment.pl

Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży technologicznej o zasięgu globalnym, zlokalizowanej w Krakowie, poszukujemy doświadczonej osoby na nowe stanowisko  


Analityk Finansowy
Analityk Finansowy
Miejsce pracy: Kraków
Nr ref. 191172/6016

Opis stanowiska:
  • utrzymanie i rozwój systemów i procesów sprawozdawczości finansowej i prognozowania dla czterech jednostek biznesowych,
  • stały kontakt z zespołami finansowymi oraz funkcjonalnymi liderami, zespołem kierownictwa segmentu i organizacją firmy,
  • konsolidacja i udział w przygotowywaniu budżetu, forecastu, planu wieloletniego oraz kontrola ich realizacji i analiza odchyleń,
  • udział w usprawnianiu procesu raportowania i prognozowania,
  • sporządzanie analiz i raportów finansowych na wewnętrzne potrzeby firmy: dla kierownictwa lub dla innych działów
  • działanie jako partner biznesowy, zapewniając wsparcie systemowe w razie potrzeby,
  • ciągłe doskonalenie procesów, systemów i raportów, w tym automatyzacja procesów raportowania i analizy, wykorzystanie wewnętrznej hurtowni danych i innych systemów,
  • obsługa modelowania i tworzenia zestawów danych przy użyciu Alteryx i / lub SQL,
  • wykorzystanie dodatkowych narzędzi jak Excel, WeBI, Tableau w celu automatyzacji procesów,
  • pomoc w specjalnych projektach, raportach ad hoc i analizach.
Wymagania:
  • min. 5 lat doświadczenia zawodowego w obszarze kontrolingu, budżetowania, prognozowania zdobyte w organizacji międzynarodowej,
  • wykształcenie kierunkowe – finanse/księgowość/ekonomia etc.,
  • biegła znajomość języka angielskiego,
  • bardzo dobra praktyczna znajomość programów: SAP, Hyperion, BI oraz innych narzędzi do konsolidacji raportów finansowych,
  • doświadczenie w pracy z Tableau, QlikView, PowerBI lub innymi narzędziami do wizualizacji danych,
  • doswiadczenie w pracy z Alteryx, Python, SQL itp.,
  • biegłość w wykorzystaniu MS Excel oraz PowerPoint,
  • wysokie umiejętności analityczne,
  • wysokie zdolności interpersonalne,
  • umiejętność współpracy z różnymi partnerami biznesowymi oraz rozproszonym zespołem.
Oferta obejmuje:
  • możliwość budowania nowego procesu,
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • atrakcyjny pakiet benefitów, 
  • elastyczne godziny pracy,
  • dynamiczną pracę w międzynarodowym środowisku oraz nowoczesnym biurze.