What's on Offer
- Praca w przyjaznym, rodzinnym środowisku pracy
- Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę
- Udział w procesie transformacji marketingowej marki, możliwość wdrażania własnych pomysłów
- Praca w południowo-zachodniej części Warszawy
Job Description
- Planowaniem oraz koordynacja komunikacji online marki
- Nadzór i koordynacja działań SEO/SEM
- Zarządzaniem treściami i działaniami na stronie korporacyjnej (praca w oparciu o system CMS)
- Przygotowywanie i redakcja treści dopasowanych do potrzeb grup konsumenckich publikowanych na profilach społecznościowych i stronie www
- Współpraca z grafikami w kwestii przygotowania materiałów graficznych dla publikowanych postów, banerów i innych materiałów reklamowych w zakresie digital marketingu
- Bliska współpraca z E-Commerce Managerem oraz sklepami internetowymi
- Dostarczanie materiałów rich content oraz optymalizacja opisów produktowych pod kątem SEO
- Analiza i raportowanie uzyskiwanych wyników z prowadzonych działań
- Współpraca z partnerami biznesowymi (agencjami interaktywnymi, dostawcami usług)
- Raportowanie do Kierownika działu marketingu
The Successful Applicant
- Minimum 3 lat doświadczenia w prowadzeniu działań online na podobnym stanowisku
- Wykształcenie wyższe na kierunku marketingowym lub pokrewnym
- Mierzalne sukcesy w realizacji strategii komunikacji marki i zarządzaniu wizerunkiem w mediach społecznościowych, w szczególności prowadzeniu profili w kanałach tj. Facebook, LinkedIn, Instagram, YouTube
- Znajomość narzędzi e-PR i e-marketingu (tj. Google Analytics, Facebook Business Manager, CMS)
- Pozytywne nastawianie oraz pasja do Digital
- Otwartość i nieszablonowe podejście
- Kreatywność i inicjatywa w działaniu
- Umiejętności pracy w zespole i dzielenia się wiedzą
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (B2/C1)
- Mile widziane zainteresowanie branżą wnętrzarską lub architekturą