Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Michael Page
Data aktualizacji: 2020-03-30
Warszawa, mazowieckie
BPO/SSC, Marketing
Data aktualizacji: 2020-03-30 Aplikuj

Digital Marketing Specialsit


Warszawa36531_MP_PL

Naszym klientem jest znany producent i dystrybutor wyposażenia łazienkowego oraz armatury kuchennej obecny na rynku już od kilkudziesięciu lat. Firma to rodzinne przedsiębiorstwo, wyznaczające nowe trendy i kreujące nowe rozwiązania w celu zaspokojenia pragnienia luksusu, estetyki i komfortu swoich klientów.
What's on Offer
  • Praca w przyjaznym, rodzinnym środowisku pracy
  • Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę
  • Udział w procesie transformacji marketingowej marki, możliwość wdrażania własnych pomysłów
  • Praca w południowo-zachodniej części Warszawy
Job Description
  • Planowaniem oraz koordynacja komunikacji online marki
  • Nadzór i koordynacja działań SEO/SEM
  • Zarządzaniem treściami i działaniami na stronie korporacyjnej (praca w oparciu o system CMS)
  • Przygotowywanie i redakcja treści dopasowanych do potrzeb grup konsumenckich publikowanych na profilach społecznościowych i stronie www
  • Współpraca z grafikami w kwestii przygotowania materiałów graficznych dla publikowanych postów, banerów i innych materiałów reklamowych w zakresie digital marketingu
  • Bliska współpraca z E-Commerce Managerem oraz sklepami internetowymi
  • Dostarczanie materiałów rich content oraz optymalizacja opisów produktowych pod kątem SEO
  • Analiza i raportowanie uzyskiwanych wyników z prowadzonych działań
  • Współpraca z partnerami biznesowymi (agencjami interaktywnymi, dostawcami usług)
  • Raportowanie do Kierownika działu marketingu
The Successful Applicant
  • Minimum 3 lat doświadczenia w prowadzeniu działań online na podobnym stanowisku
  • Wykształcenie wyższe na kierunku marketingowym lub pokrewnym
  • Mierzalne sukcesy w realizacji strategii komunikacji marki i zarządzaniu wizerunkiem w mediach społecznościowych, w szczególności prowadzeniu profili w kanałach tj. Facebook, LinkedIn, Instagram, YouTube
  • Znajomość narzędzi e-PR i e-marketingu (tj. Google Analytics, Facebook Business Manager, CMS)
  • Pozytywne nastawianie oraz pasja do Digital
  • Otwartość i nieszablonowe podejście
  • Kreatywność i inicjatywa w działaniu
  • Umiejętności pracy w zespole i dzielenia się wiedzą
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (B2/C1)
  • Mile widziane zainteresowanie branżą wnętrzarską lub architekturą

Jeśli czujesz, ze ta oferta jest dla Ciebie, kliknij w przycisk aplikuj
i prześlij nam swoje CV lub profil LinkedIn.


DLACZEGO MICHAEL PAGE?

  • Kandydat w centrum uwagi
  • Doradztwo i pełne wsparcie
  • Najlepsze oferty pracy od sprawdzonych pracodawców