Dla jednego z naszych Klientów, wspierającego sprzedawców i konsultantów w codziennej pracy na różnorodnych programach ticketowych poszukujemy Kandydatów na stanowisko
Opis stanowiska:
- zarządzanie zespołem Konsultantów,
- administrowanie grafikiem wykonywania zadań przez Konsultantów,
- podział zadań między członków zespołu,
- motywowanie zespołu oraz stałe dążenie do podnoszenia wyników na poziomie jakościowym i ilościowym,
- monitorowanie wyników pracy zespołu wsparcia,
- bieżące wsparcie merytoryczne Konsultantów oraz weryfikowanie poziomu realizacji zadań,
- odpowiedzialność za przygotowanie materiałów i szkoleń dla Konsultantów,
- odpowiedzialność za stanowisko i narzędzia pracy członków zespołu wsparcia,
- zarządzenie procesem eskalacyjnym,
- raportowanie,
- kontrola, weryfikacja, wprowadzanie usprawnień i tworzenie nowych procesów w zależności od potrzeb,
- znajomość procesów, zadań operacyjnych konsultanta na poziomie pozwalającym na zastępowalność w sytuacji awaryjnej,
- merytoryczne i techniczne wsparcie wewnętrznych i zewnętrznych użytkowników korzystających z wyspecjalizowanych systemów sprzedażowych,
- wsparcie procesów sprzedażowych, poleceń, bazodanowych, eCommerce oraz logistycznych.
Wymagania:
- minimum roczne doświadczenie w zarządzaniu zespołem (formalne lub nieformalne),
- znajomość języka angielskiego na poziomie średnio-zaawansowanym,
- sumienność i samodzielność,
- umiejętność priorytetyzacji zadań,
- rozwinięte umiejętności komunikacyjne,
- zdolność do rozwiązywania problemów,
- wysoka kultura osobista.
Oferta obejmuje:
- atrakcyjną, pełną wyzwań pracę,
- pracę w zgranym zespole, w przyjaznej atmosferze,
- dostęp do platformy Multikafeteria,
- prywatną opiekę zdrowotną,
- rozwój zawodowy dzięki atrakcyjnym projektom zewnętrznym.