Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
Goldman Recruitment
Data aktualizacji: 2020-04-30
Warszawa, mazowieckie
IT
Data aktualizacji: 2020-04-30
REKRUTACJA ZDALNA

Oferta pracy jest nieaktualna

Pracodawca zakończył rekrutację na to ogłoszenie

Goldman Recruitment to wiodąca polska firma doradcza, wyspecjalizowana w realizacji projektów rekrutacyjnych metodą Search & Selection oraz Executive Search. Naszą ambicją jest najwyższy poziom świadczonych usług, który wyprzedza rynek i tworzy nowy standard w branży doradztwa personalnego.

www.goldmanrecruitment.pl

Dla jednego z naszych Klientów, wspierającego sprzedawców i konsultantów w codziennej pracy na różnorodnych programach ticketowych poszukujemy Kandydatów na stanowisko  


Team Leader – Dział IT Helpdesk
Team Leader – Dział IT Helpdesk
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref. 191226/6046

Opis stanowiska:
  • zarządzanie zespołem Konsultantów,
  • administrowanie grafikiem wykonywania zadań przez Konsultantów,
  • podział zadań między członków zespołu,
  • motywowanie zespołu oraz stałe dążenie do podnoszenia wyników na poziomie jakościowym i ilościowym,
  • monitorowanie wyników pracy zespołu wsparcia,
  • bieżące wsparcie merytoryczne Konsultantów oraz weryfikowanie poziomu realizacji zadań,
  • odpowiedzialność za przygotowanie materiałów i szkoleń dla Konsultantów,
  • odpowiedzialność za stanowisko i narzędzia pracy członków zespołu wsparcia,
  • zarządzenie procesem eskalacyjnym,
  • raportowanie,
  • kontrola, weryfikacja, wprowadzanie usprawnień i tworzenie nowych procesów w zależności od potrzeb,
  • znajomość procesów, zadań operacyjnych konsultanta na poziomie pozwalającym na zastępowalność w sytuacji awaryjnej,
  • merytoryczne i techniczne wsparcie wewnętrznych i zewnętrznych użytkowników korzystających z wyspecjalizowanych systemów sprzedażowych,
  • wsparcie procesów sprzedażowych, poleceń, bazodanowych, eCommerce oraz logistycznych.
Wymagania:
  • minimum roczne doświadczenie w zarządzaniu zespołem (formalne lub nieformalne), 
  • znajomość języka angielskiego na poziomie średnio-zaawansowanym, 
  • sumienność i samodzielność,
  • umiejętność priorytetyzacji zadań,
  • rozwinięte umiejętności komunikacyjne, 
  • zdolność do rozwiązywania problemów,
  • wysoka kultura osobista. 
Oferta obejmuje:
  • atrakcyjną, pełną wyzwań pracę, 
  • pracę w zgranym zespole, w przyjaznej atmosferze,
  • dostęp do platformy Multikafeteria,
  • prywatną opiekę zdrowotną,
  • rozwój zawodowy dzięki atrakcyjnym projektom zewnętrznym.