Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
Goldman Recruitment
Data aktualizacji: 2020-03-31
Financial Controller, FMCG
Nr ref. 191238/6055
Kraków, małopolskie
Kontroling, Księgowość
Data aktualizacji: 2020-03-31
Goldman Recruitment
Financial Controller, FMCG
REKRUTACJA ZDALNA

Oferta pracy jest nieaktualna

Pracodawca zakończył rekrutację na to ogłoszenie

Goldman Recruitment to wiodąca polska firma doradcza, wyspecjalizowana w realizacji projektów rekrutacyjnych metodą Search & Selection oraz Executive Search. Naszą ambicją jest najwyższy poziom świadczonych usług, który wyprzedza rynek i tworzy nowy standard w branży doradztwa personalnego.

www.goldmanrecruitment.pl

Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy z branży FMCG poszukujemy kandydatów na stanowisko  


Financial Controller, FMCG
Financial Controller, FMCG
Miejsce pracy: Kraków
Nr ref. 191238/6055

Opis stanowiska:
  • odpowiedzialność za przygotowywanie budżetu rocznego, forecastów i analizowanie odchyleń  w firmie handlowo - produkcyjnej,
  • kontroling centrów przychodowo - kosztowych oraz rentowności,
  • ścisła współpraca z dyrektorem finansowym oraz menedżerami działów, 
  • aktywne uczestniczenie w zamknięciu miesiąca i procesie konsolidacji,
  • przygotowywanie raportów ad hoc dla kierownictwa firmy,
  • współpraca z kontrolerami finansowymi odpowiedzialnymi za inne spółki w ramach grupy.
Wymagania:
  • minimum 3 lat doświadczenia na stanowisku Kontrolera Finansowego lub w firmie audytorskiej,
  • wysokie umiejętności analityczne,
  • bardzo dobra znajomość j. angielskiego (C1),
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel),
  • mile widzialne doświadczenie w pracy z oprogramowaniem SAP,
  • mile widziane certyfikaty ACCA lub CIMA,
  • gotowość do okazjonalnych zagranicznych podróży służbowych (do 10% czasu),
  • bardzo dobra znajomość zasad rachunkowości zarządczej oraz finansowej,
  • samodzielność, umiejętność rozwiązywania problemów w dynamicznie zmieniającym się środowisku.
Oferta obejmuje:
  • atrakcyjne wynagrodzenie w oparciu o umowę o pracę,
  • pracę w dużej i stabilnej międzynarodowej firmie,
  • możliwość rozwoju w ramach struktury firmy,
  • pakiet benefitów w tym home office.