Bank Millennium jest jedną z największych i najbardziej innowacyjnych instytucji finansowych w Polsce. Mocną pozycję zawdzięczamy wieloletniemu doświadczeniu, zrozumieniu potrzeb Klientów oraz nieustannemu doskonaleniu oferowanych usług.
Obecnie poszukujemy do Banku Millennium Kandydatów gotowych do podjęcia pracy
w Departamencie Bankowości Bezpośredniej na stanowisku:
Nr. Ref.:
Główne zadania:
- Identyfikacja i pozyskiwanie źródeł danych oraz przygotowywanie danych do analizy
- Analiza danych, prezentacja rezultatów analizy oraz rekomendacja w zakresie kierunku optymalizacji
- Koordynacja projektów optymalizujących efektywne wykorzystanie dostępnych zasobów Contact Center
- Prognozowanie ruchu w Contact Center
- Opracowywanie KPI dla wdrożonych optymalizacji oraz cykliczne ich raportowanie
Wymagania:
- Wysokie zdolności analityczne oraz umiejętność prezentowania wniosków i rekomendacji
- Bardzo dobra znajomość narzędzi Microsoft SQL i tworzenie raportów automatycznych za pomocą SQL Server Reporting Services (SSRS)
- Bardzo dobra znajomość narzędzi MS Excel i MS Access
- Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację
- Mile widziane doświadczenie w pracy w Contact Center w tym znajomość narzędzi Contact Center – Genesys (Microstrategy, Pulse i CCPulse)
Oferujemy:
- Udział w tworzeniu strategii obsługi klienta w dużej organizacji finansowej w obszarze Contact Center
- Możliwość udziału w cross obszarowych projektach firmy
- Atrakcyjne wynagrodzenie składające się z podstawy oraz premii.
- Opieka medyczna i system benefitów
W formularzu wpisz numer referencyjny.
Skontaktujemy się z wybranymi osobami.