Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
Goldman Recruitment
Data aktualizacji: 2020-05-26
Specjalista ds. Zakupów
Nr ref. 190876/6085
Kraków, małopolskie
Project Management, Zakupy
Data aktualizacji: 2020-05-26
Goldman Recruitment
Specjalista ds. Zakupów
REKRUTACJA ZDALNA

Oferta pracy jest nieaktualna

Pracodawca zakończył rekrutację na to ogłoszenie

Goldman Recruitment to wiodąca polska firma doradcza, wyspecjalizowana w realizacji projektów rekrutacyjnych metodą Search & Selection oraz Executive Search. Naszą ambicją jest najwyższy poziom świadczonych usług, który wyprzedza rynek i tworzy nowy standard w branży doradztwa personalnego.

www.goldmanrecruitment.pl

Dla naszego Klienta, dużej, międzynarodowej firmy produkcyjnej, poszukujemy osoby na stanowisko  


Specjalista ds. Zakupów
Specjalista ds. Zakupów
Miejsce pracy: Kraków
Nr ref. 190876/6085

Opis stanowiska:
  • proaktywnie uczestniczy we wdrażaniu działań oszczędnościowych w zakładzie, zgodnie z ustalonymi wymaganiami budżetowymi, we współpracy ze wszystkimi działami,
  • prowadzi proces zmiany dostawców dla komponentów bezpośrednio produkcyjnych, zgodnie z ustalonym harmonogramem,
  • prowadzi negocjacje z lokalnymi dostawcami, aby osiągnąć zakładane cele, wdraża działania z nimi związane,
  • wspiera zakupy strategiczne w osiągnięciu zakładanych celów negocjacyjnych,
  • skupia się na procesie QCD (wskaźniki jakościowe, logistyczne, komercyjne) i ich poprawie poprzez regularne spotkania z dostawcami,
  • przygotowuje, uczestniczy i wspiera innych pracowników działu zakupów w spotkaniach z dostawcami,
  • wspiera dział logistyki w zakresie realizacji dostaw na czas oraz zwrot kosztów transportów specjalnych z winy dostawcy,
  • wspiera dział jakości w zakresie rozwiązywania problemów jakościowych,
  • uczestniczy w projektach wdrożenia nowych produktów (funkcja administracyjna),
  • bierze udział w analizie mocy produkcyjnych u dostawców,
  • zarządza zwolnieniami materiałowymi do dostawców,
  • zapewnia poprawność i kompletność wszystkich danych zakupowych w systemie SAP.
Wymagania:
  • minimum 2 lata doświadczenia w pracy w zakupach,
  • wykształcenie wyższe,
  • znajomość systemu SAP,
  • dobra znajomość języka angielskiego (min.B2),
  • umiejętność negocjacji,
  • znajomość zagadnień prawnych i finansowych związanych z procesem zakupowym,
  • znajomość norm ISO TS, APQP.
Oferta obejmuje:
  • bardzo dobre warunki pracy,
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • pakiet świadczeń dodatkowych.