Dla naszego Klienta, wiodącej spółki outsourcingowej, poszukujemy Kandydata na stanowisko
Opis stanowiska:
- naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie listy płac pracowników,
- rozliczanie czasu pracy,
- zarządzanie danymi związanymi z zatrudnieniem, prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowej, aktualizacja danych pracowniczych w systemie,
- udzielanie pracownikom informacji w zakresie kadrowopłacowym, tworzenie zaświadczeń,
- zarządzanie pracownikami w systemie kadrowo-płacowym,
- sporządzanie dokumentacji do ZUS, US,GUS, PFRON.
Wymagania:
- min. 3 lata doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku,
- wykształcenie wyższe: preferowane w zakresie rachunkowości, kadr i płac lub pokrewne,
- bardzo dobra znajomość zagadnień z zakresu prawa pracy, prawa podatkowego i ubezpieczeń społecznych,
- dobra znajomość pakietu MS Office i oprogramowania kadrowo-płacowego,
- wysoko rozwinięta umiejętność analitycznego myślenia, dokładność, skrupulatność, odpowiedzialność i zaangażowanie w pracę,
- znajomość języka angielskiego - mile widziana.
Oferta obejmuje:
- nowoczesne środowisko pracy,
- atrakcyjne wynagrodzenie, powiązane z posiadanymi kwalifikacjami i zaangażowaniem,
- dużą samodzielność pracy,
- intensywny rozwój zawodowy wraz z możliwością awansu.