Dla naszego Klienta, międzynarodowego centrum biznesowego, poszukujemy doświadczonego Kandydata w zakresie ochrony płatności i przeciwdziałania wyłudzeniom.
Opis stanowiska:
- codzienne przeprowadzanie analizy ryzyka i oszustw w odniesieniu do zamówień wysokiego ryzyka oraz transakcji online i offline, w tym kontakt z klientem,
- 2-ga linia wsparcia dla zgłoszeń serwisowych i zapytań dotyczących płatności i zapytań związanych z oszustwami,
- zarządzanie procesem reklamacji,
- analiza danych dotyczących płatności online i zapobiegania oszustwom z zamówień wysokiego ryzyka,
- przygotowywanie raportów KPI i raportów ad hoc,
- współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług w zakresie oszustw i płatności w zakresie optymalizacji procesów i rozwiązywania problemów.
Wymagania:
- około 3 lata doświadczenia zawodowego w pracy z dostawcami usług płatniczych oraz/lub w zespołach zapobiegania oszustwom finansowym,
- ogólna wiedza związana z metodami płatności i procesami obciążenia zwrotnego,
- biegła znajomość języka angielskiego - codzienna praca w mowie i piśmie,
- znajomość narzędzi i aplikacji do zapobiegania oszustwom w połączeniu z umiejętnością tworzenia reguł zapobiegania,
- doświadczenie w branży retail,
- bardzo dobra znajomość MS Office, Power Point, a w szczególności MS Excel,
- umiejętność korzystania z dużych baz danych,
- wysokie umiejętności w zakresie analizy i wyszukiwania danych,
- zdolność przewidywania i szybkiego reagowania w dynamicznym środowisku biznesowym.
Oferta obejmuje:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- możliwość rozwoju zawodowego w ramach firmy,
- szeroki pakiet benefitów (m.in.(opieka medyczna, zajęcia sportowe, zniżki na lunch, bonusy, karta sportowa itp.)
- wygodne i nowoczesne biuro.