Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
Goldman Recruitment
Data aktualizacji: 2020-05-26
Gdańsk, pomorskie
BPO/SSC, Obsługa klienta
Data aktualizacji: 2020-05-26
REKRUTACJA ZDALNA

Oferta pracy jest nieaktualna

Pracodawca zakończył rekrutację na to ogłoszenie

Podobne oferty pracy

Capgemini Polska
Poznań, Gdańsk, Katowice, Wrocław, Lublin, Warszawa, Kraków, Opole
Capgemini Polska
Poznań, Gdańsk, Katowice, Wrocław, Lublin, Warszawa, Kraków, Opole
Goldman Recruitment to wiodąca polska firma doradcza, wyspecjalizowana w realizacji projektów rekrutacyjnych metodą Search & Selection oraz Executive Search. Naszą ambicją jest najwyższy poziom świadczonych usług, który wyprzedza rynek i tworzy nowy standard w branży doradztwa personalnego.

www.goldmanrecruitment.pl

Dla naszego Klienta, międzynarodowego centrum biznesowego, poszukujemy doświadczonego Kandydata w zakresie ochrony płatności i przeciwdziałania wyłudzeniom.


Specjalista ds. bezpieczeństwa transakcji (e-commerce)
Specjalista ds. bezpieczeństwa transakcji (e-commerce)
Miejsce pracy: Gdańsk
Nr ref. 191248/6096

Opis stanowiska:
  • codzienne przeprowadzanie analizy ryzyka i oszustw w odniesieniu do zamówień wysokiego ryzyka oraz transakcji online i offline, w tym kontakt z klientem,
  • 2-ga linia wsparcia dla zgłoszeń serwisowych i zapytań dotyczących płatności i zapytań związanych z oszustwami,
  • zarządzanie procesem reklamacji,
  • analiza danych dotyczących płatności online i zapobiegania oszustwom z zamówień wysokiego ryzyka,
  • przygotowywanie raportów KPI i raportów ad hoc,
  • współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług w zakresie oszustw i płatności w zakresie optymalizacji procesów i rozwiązywania problemów.
Wymagania:
  • około 3 lata doświadczenia zawodowego w pracy z dostawcami usług płatniczych oraz/lub w zespołach zapobiegania oszustwom finansowym,
  • ogólna wiedza związana z metodami płatności i procesami obciążenia zwrotnego,
  • biegła znajomość języka angielskiego - codzienna praca w mowie i piśmie,
  • znajomość narzędzi i aplikacji do zapobiegania oszustwom w połączeniu z umiejętnością tworzenia reguł zapobiegania,
  • doświadczenie w branży retail,
  • bardzo dobra znajomość MS Office, Power Point, a w szczególności MS Excel,
  • umiejętność korzystania z dużych baz danych,
  • wysokie umiejętności w zakresie analizy i wyszukiwania danych,
  • zdolność przewidywania i szybkiego reagowania w dynamicznym środowisku biznesowym.
Oferta obejmuje:
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • możliwość rozwoju zawodowego w ramach firmy,
  • szeroki pakiet benefitów (m.in.(opieka medyczna, zajęcia sportowe, zniżki na lunch, bonusy, karta sportowa itp.)
  • wygodne i nowoczesne biuro.
 

Podobne oferty pracy

Capgemini Polska
Poznań, Gdańsk, Katowice, Wrocław, Lublin, Warszawa, Kraków, Opole
Capgemini Polska
Poznań, Gdańsk, Katowice, Wrocław, Lublin, Warszawa, Kraków, Opole