Naszym klientem jest rozpoznawalna, międzynarodowa firma produkcyjna z międzynarodowym centrum biznesowym zlokalizowanym we Wrocławiu.
Oferujemy
Możliwość współtworzenia zupełnie nowej struktury HR wewnątrz organizacji Praca w nowoczesnym międzynarodowym środowisku Szeroki pakiet benefitów Szkolenia Przyjazne środowisko pracy i przejrzysta ścieżka kariery
Opis stanowiska
Przetwarzanie i aktualizacja danych w obrębie obszaru zasobów ludzkich Nadzorowanie standardów jakości i kontroli danych w celu zapewnienia niezbędnej dokładności, terminowości i kompletności w ramach ustalonych procedur HR Usprawnianie świadczenia usług, identyfikacja obszarów do optymalizacji procesów Kontakt z pracownikami w celu wyjaśnienia niezgodności i uzupełnienia informacji, odpowiadanie na zapytania pracowników Budowanie silnych relacji z klientami Zapewnianie sprawnego przepływu informacji pomiędzy Oddziałem a Centralą firmy Przygotowywanie raportów Zadania ad hoc
Profil kandydata
0-3 lat doświadczenia w pracy w obszarze działów HR/kadry/payroll/administracja (mile widziane doświadczenie z SSC/BPO) Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (mile widziana dodatkowa znajomość języków obcych takich jak: francuski, niemiecki, hiszpański, włoski, inne) Mile widziane wykształcenie wyższe kierunkowe Orientacja na klienta i umiejętności komunikacyjne Proaktywna postawa i motywacja do współtworzenia nowych procedur Znajomość systemów HR, ERP Doświadczenie w zarządzaniu danymi Chęć do nauki nowych zagadnień Znajomość prawa pracy mile widziana