Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży technologicznej o zasięgu globalnym, zlokalizowanej w Krakowie, poszukujemy kandydatów z doświadczeniem z obszaru księgowości należności.
Opis stanowiska:
- przeprowadzanie procesu cash collection oraz identyfikacja potencjalnych reklamacji,
- monitorowanie i rozwiązywanie rozbieżności w obszarze płatności,
- czynności związane z zarządzaniem kredytami
- identyfikacja potencjalnych klientów wysokiego ryzyka,
- raportowanie procesowe,
- aktualizacja dokumentacji procesu OtC,
- wsparcie dla nowych członków zespołu, m.in. prowadzenie szkoleń związanych z procesem.
Wymagania:
- około 1 - 3 lata doświadczenia w obszarze należności/AR/OtC w międzynarodowym środowisku,
- znajomość pełnego procesu AR/OtC,
- bardzo mile widziane doświadczenie w pracy w organizacjach sektora SSC/BPO,
- zaawansowana znajomość języka angielskiego oraz niemieckiego jako warunek konieczny,
- komunikatywność i wysokie zdolności interpersonalne,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- analityczny sposób myślenia.
Oferta obejmuje:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- przyjazną atmosferę pracy w międzynarodowym środowisku,
- możliwości rozwoju i awansu w ramach struktury firmy,
- atrakcyjny pakiet benefitów.