Dla naszego Klienta - lidera branży SSC w Polsce, poszukujemy kandydatów na stanowisko w obszarze wsparcia technicznego w języku niemieckim.
Opis stanowiska:
- kontakt telefoniczny i mailowy z Klientami niemieckojęzycznymi,
- wsparcie techniczne w codziennym użytkowaniu systemów oraz urządzeń,
- rozwiązywanie problemów związanych ze sprzętem IT,
- rejestrowanie zgłoszeń w systemie oraz utrzymywanie porządku w bazie danych,
- współpraca z innymi działami.
Wymagania:
- bardzo dobra znajomość języka niemieckiego oraz angielskiego (C1),
- chęć rozwoju i nauki w obszarze nowoczesnych technologii,
- otwartość oraz łatwość komunikacji,
- analityczny umysł - zdolność logicznego myślenia,
- umiejętność pracy w zespole i dzielenia się wiedzą.
Oferta obejmuje:
- stałą umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- bardzo dobre możliwości rozwoju, doskonalenia umiejętności językowych oraz poszerzania wiedzy i zakresu obowiązków,
- atrakcyjne wynagrodzenie wraz z konkurencyjnym pakietem benefitów,
- work-life balance oraz świetną atmosferę pracy,
- budżet na szkolenia zewnętrzne.