
Naszym Klientem jest międzynarodowa organizacja z wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu nieruchomościami komercyjnymi. Spółka ulokowana jest w centrum Warszawy. Kandydat będzie odpowiedzialny za prowadzenie pełnej księgowości wybranych spółek celowych. Poszukujemy osoby posiadających 3 letnie doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu księgowości spółek.
Oferujemy
- Realne możliwości rozwoju kompetencji
 - Atrakcyjna lokalizacja - Centrum
 - Spółka o wysokim standardzie pracy
 
Opis stanowiska
- Odpowiedzialność za prowadzenie pełnej księgowości wybranych spółek (nieruchomości komercyjne)
 - Przygotowywanie sprawozdań finansowych
 - Sporządzanie deklaracji podatkowych (VAT, CIT)
 - Kontrola i uzgodnienia zapisów na kontach księgowych
 - Prowadzenie ewidencji środków trwałych
 - Księgowanie wszelkich zdarzeń gospodarczych
 - Kalkulacja rezerw kosztowych i przychodowych
 - Czynny udział raportowaniu zarządczym do Grupy
 
Profil kandydata
- Wykształcenie wyższe kierunkowe - np. Finanse, Rachunkowość, Ekonomia, Podatki lub ukończone kursy „Samodzielny księgowy bilansista", „Główny księgowy" w Stowarzyszeniu Księgowych w Polsce lub porównywalne
 - Minimum 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu pełnej księgowości (doświadczenie w branży nieruchomości lub praca w biurze rachunkowym będzie dodatkowym atutem)
 - Komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (min. B1)
 - Bardzo dobra znajomość programu MS Excel, znajomość SAP BO będzie dodatkowym atutem
 - Samodzielność, odpowiedzialność, wiedza w zakresie podatków
 - Bardzo dobra znajomość UoR oraz aktualnych przepisów podatkowych
 

  
                    
 
                    
 
            

