Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
- Elastyczne godziny rozpoczęcia pracy (między 7:00 a 9:00),
- Atrakcyjny pakiet świadczeń socjalnych oraz system premiowy,
- Możliwość podwyższania kwalifikacji zawodowych i rozwoju w zakresie miękkiego HR,
- Pracę we wspierającym i serdecznym zespole.
Opis stanowiska
- Prowadzenie pełnej administracji kadrowej (ewidencja czasu pracy, akta osobowe, sporządzanie umów o pracę, świadectw pracy, zaświadczenia itp.),
- Prowadzenie dokumentacji płacowej oraz sporządzanie list płac,
- Weryfikacja i prawidłowe dokonywanie potrąceń z wynagrodzeń (zaliczki, zajęcia komornicze i inne),
- Przygotowywanie dokumentacji związanej ze stosunkiem pracy,
- Nadzorowanie badań lekarskich i kierowanie pracowników na badania okresowe oraz BHP,
- Prowadzenie ewidencji urlopów, zwolnień oraz innych absencji, rozliczanie czasu pracy,
- Wsparcie managerów przy tworzeniu harmonogramów czasu pracy, doradztwo w zakresie możliwości i rozwiązań z zakresu prawa pracy,
- Przygotowywanie raportów i sprawozdań na zewnętrzne (PFRON, GUS, PIP, PPK) i wewnętrzne potrzeby,
- Monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, prawa podatkowego i ubezpieczeń.
Profil kandydata
- Co najmniej 2 lata doświadczenia na samodzielnym stanowisku związanym z obsługą kadrowo-płacową,
- Mile widziana znajomość programu R2Płatnik,
- Dobra, praktyczna znajomość przepisów dotyczących prawa pracy, ubezpieczeń społecznych oraz podatku dochodowego od osób fizycznych, połączona z umiejętnością prawidłowej interpretacji zmian,
- Wiedza i doświadczenie z zakresu naliczaniem wynagrodzeń (w tym wynagrodzeń chorobowych i zasiłków),
- Komunikatywność, nastawienie na współpracę z zespołem i klientem wewnętrznym,
- Doskonała organizacji pracy, samodzielność, dokładność, odpowiedzialność i dyskrecja,
- Systematyczność, sumienność i dokładność w działaniu,
- Doskonała organizacja czasu pracy i terminowość.