Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
MBE group
Data aktualizacji: 2020-11-26
Warszawa, mazowieckie
IT, Project Management
angielski
Data aktualizacji: 2020-11-26 Aplikuj
Łączymy pracodawców i kandydatów, świadcząc kompleksowe usługi z zakresu rekrutacji i employer brandingu. Obejmują one konsulting oraz wsparcie kreatywne i logistyczne dla pracodawców pod marką MBE:branding, działalność wydawniczą skierowaną do finansistów (serwis rekrutacyjny www.KarierawFinansach.pl oraz przewodnik „Kariera w Finansach i Bankowości”) oraz obcokrajowców szukających zatrudnienia w Polsce (projekt Careers in Poland), a także system do zarządzania projektami rekrutacyjnymi – AppManager.

Rekrutujemy na stanowisko:

Product Manager


Poszukujemy samodzielnej i zaangażowanej osoby, która będzie odpowiedzialna za rozwój jednego z produktów z portfolio naszej firmy. Jeśli po lekturze poniższego opisu stanowiska czujesz, że to coś dla Ciebie, nie wahaj się i prześlij do nas swoją aplikację.

Twoje zadania:

  • Pracujesz koncepcyjnie nad nowymi funkcjami produktu, tworzysz schematy ich działania i je opisujesz lub wizualizujesz.
  • Dbasz o jak najwyższą jakość produktu, nieustannie sprawdzasz, co można zrobić lepiej i szukasz pomysłów na jego rozwój.
  • Stale współpracujesz z innymi zespołami w firmie (np. redakcja, marketing, sprzedaż), aby zrozumieć potrzeby klientów i użytkowników.
  • Analizujesz i selekcjonujesz zgłoszone pomysły.
  • Definiujesz historie i zadania w systemie JIRA, dyskutujesz o nich z zespołem, planujesz prace razem z zespołem IT (pełnisz więc rolę Product Ownera).
  • Testujesz wdrażane rozwiązania.
  • Dbasz o dokumentację wiedzy na temat produktu.
  • Analizujesz rynek, trendy i działania konkurencji.
  • Pracujesz blisko z osobami odpowiedzialnymi za sprzedaż.

Profil kandydata:

  • samodzielny i wykazujący inicjatywę,
  • potrafiący zbudować więź z zarządzanym produktem,
  • komunikatywny i empatyczny (ze względu na współpracę z właściwie wszystkimi działami w firmie),
  • zainteresowany trendami w branży HR i/lub chcący rozwijać się zawodowo w tym obszarze,
  • znający język angielski na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację biznesową,
  • umiejący myśleć analitycznie i potrafiący spojrzeć kompleksowo na poruszane zagadnienie.

Oferujemy:

  • formę umowy dopasowaną do potrzeb kandydata,
  • samodzielną, odpowiedzialną pracę i możliwość realizacji własnych pomysłów,
  • możliwość rozwoju w kierunku stanowiska managerskiego (zarządzanie zespołem) lub business ownera,
  • prywatną opiekę medyczną,
  • dofinansowanie do karty MultisportPlus,
  • nieformalną atmosferę w zgranym, doświadczonym zespole.

Proces rekrutacji

Rekrutacja jest dwuetapowa. Wybranych kandydatów zaprosimy na rozmowę w siedzibie firmy (Warszawa, ul. Wiejska). Następnie osoby zainteresowane współpracą poprosimy o wykonanie zadania rekrutacyjnego, które omówimy podczas drugiego spotkania.

Na życzenie kandydata istnieje możliwość przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego lub jego części w sposób zdalny.

Wymiar godzin
Pełny etat
Poziom stanowiska
Specjalista
Języki
angielski
Umiejętności
Jira Scrum
Wymiar godzin
Pełny etat
Poziom stanowiska
Specjalista
Języki
angielski
Umiejętności
Jira Scrum
Wymiar godzin
Pełny etat
Poziom stanowiska
Specjalista
Języki
angielski
Umiejętności
Jira Scrum