Do zespołu MBE Group poszukujemy osoby do Supportu IT / testera aplikacji do obsługi jednego z naszych Kluczowych Klientów.
Opis stanowiska:
- udzielanie wsparcia technicznego dla systemu wspierającego CRM i platformy lojalnościowej dla Konsumentów (analiza problemów, zgłaszanie zadań do dostawcy oprogramowania),
- identyfikacja braków procesowych oraz wąskich gardeł w procesach biznesowych,
- monitoring integracji z innymi systemami: informowanie właścicieli biznesowych o zaistniałych problemach oraz ich wpływie na procesy (na podstawie alertów), identyfikowanie źródeł problemów (skala, powód),
- testy integracyjne nowych funkcjonalności oraz testy poprawionych błędów,
- wsparcie techniczne podczas testów UAT z przedstawicielami Biznesu,
- walidacja możliwości technicznych dla nowych funkcjonalności i zmian w procesach.
Wymagania:
- minimum 1 rok doświadczenia w pracy na stanowisku Support IT,
- płynna komunikacja w języku angielskim – min. B2/C1,
- znajomość procesu developmentu aplikacji,
- znajomość narzędzi: JIRA, Confluence, Postman,
- świetna komunikacja i jasne wyrażanie swoich myśli,
- sumienność i dokładność,
- zainteresowanie nowymi technologiami.
Oferta obejmuje:
- dowolna forma współpracy – jesteśmy elastyczni,
- przestrzeń na własne pomysły,
- biuro w dogodnej lokalizacji,
- nieograniczone możliwości nauki,
- rozwój zawodowy dzięki szkoleniom wewnętrznym i zewnętrznym,
- pakiet benefitów.