Temat tygodnia
Co sprawia, że praca w ROCKWOOL Global Business Service Center jest ciekawą przygodą?
Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
Bank Millennium S.A.
Data aktualizacji: 2020-10-07
Warszawa, mazowieckie
Bankowość, Marketing
angielski
Data aktualizacji: 2020-10-07
REKRUTACJA ZDALNA
W Banku Millennium cenimy różnorodność, bo każdy z nas jest inny i prezentuje swoje, oryginalne spojrzenie na świat. Dzięki temu tworzymy kompletny, zgrany zespół. Dołącz do nas i rozwijaj się w jednej z największych i najbardziej innowacyjnych instytucji finansowych w Polsce, ceniącej najwyższe standardy i doskonałą jakość.
 
Obecnie poszukujemy kandydatów do Departamentu Marketingu Bankowości Detalicznej na stanowisko:
Ekspert ds. Rozwoju Segmentu Mikrofirm
Ekspert ds. Rozwoju Segmentu Mikrofirm
Miejsce pracy: Warszawa, mazowieckie
Nr. Ref.:

Zadania:

  • Prowadzenie projektów w zakresie rozwoju produktów i usług dla mikroprzedsiębiorców we współpracy z innymi jednostkami Banku
  • Tworzenie ofert specjalnych i wdrażanie nowych rozwiązań w zakresie marketingu, sprzedaży i obsługi produktów
  • Analiza rynku i konkurencji w zakresie produktów i usług dodanych dla mikroprzedsiębiorstw
  • Wsparcie sprzedaży produktów dla mikroprzedsiębiorstw w sieci oddziałów własnych, franczyzie oraz w kanałach elektronicznych
  • Wdrażanie do sprzedaży oferty produktowej dla segmentu mikroprzedsiębiorców w sieci placówek Banku oraz w kanałach alternatywnych (m.in. telemarketing, Internet, partnerzy) – przygotowywanie materiałów szkoleniowych, prowadzenie szkoleń oraz tworzenie materiałów marketingowych i promocyjnych
  • Przygotowywanie oferty produktowej i usług dodanych Banku dla segmentu mikroprzedsiębiorców (rachunki, kredyty obrotowe, rozwiązania wspierające prowadzenie firmy)
  • Monitorowanie realizacji celów w obszarze segmentu mikroprzedsiębiorców

Wymagania:

  • Min 4 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w banku lub innej instytucji bezpośrednio współpracującej z mikroprzedsiębiorcami poparte sukcesami
  • Umiejętność prowadzenia projektów
  • Bardzo dobra znajomość rynku produktów i rozwiązań dla mikroprzedsiębiorców
  • Bardzo dobra znajomość procesu tworzenia, promocji i sprzedaży produktów dla mikroprzedsiębiorców oraz narzędzi go wspomagających
  • Bardzo dobra praktyczna znajomość MS PowerPoint, MS Excel, MS Access,
  • Bardzo dobra praktyczna znajomość języka angielskiego
  • Umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne, współpracy w zespole

Oferujemy:

  • Możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowej instytucji finansowej
  • Ciekawą pełną wyzwań pracę
  • Przyjazną atmosferę pracy
Aplikuj w ciągu 14 dni od daty emisji ogłoszenia.
W formularzu wpisz numer referencyjny.
Skontaktujemy się z wybranymi osobami.