Aplikuj
wróć do listy ofert
Niestety ta oferta pracy jest już nieaktualna.
Aplikuj
logo

Specjalista SEM

Rekrutacja zdalna

Specjalista

Średnia firma

Specjalizacje oferty
Goldman Recruitment to wiodąca polska firma doradcza, wyspecjalizowana w realizacji projektów rekrutacyjnych metodą Search & Selection oraz Executive Search. Naszą ambicją jest najwyższy poziom świadczonych usług, który wyprzedza rynek i tworzy nowy standard w branży doradztwa personalnego.

www.goldmanrecruitment.pl

Dla naszego Klienta, dużej polskiej firmy bukmacherskiej, poszukujemy  


Specjalista SEM
Specjalista SEM
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref. 191740/6540

Opis stanowiska:
  • planowanie, realizowanie i optymalizacja kampanii w wyszukiwarce Google,
  • współtworzenie strategii SEM dla całej organizacji,
  • kreowanie i testowanie nowych rozwiązań, 
  • dzielenie się wiedzą i pomysłami z innymi członkami zespołu.
Wymagania:
  • co najmniej 2-letnie praktyczne doświadczenie w samodzielnym planowaniu i prowadzeniu kampanii SEM w Google,
  • praktyczna znajomość Google Ads, Analytics, Tag Manager,
  • znajomość najnowszych trendów oraz narzędzi z platformy Google Ads,
  • umiejętność analizowania, optymalizacji oraz raportowania kampanii SEM pod kątem zakładanych KPI,
  • testowanie nowych rozwiązań prowadzących do poprawy efektywności, rekomendowanie zmian i nowych kierunków rozwoju w ramach SEM,
  • wysokie umiejętności analityczne i optymalizacyjne działań performance,
  • nadzór nad budżetem SEM, raportowanie kosztów,
  • samodzielność w pracy nad kampaniami,
  • umiejętność podsumowywania i przedstawiania efektów swoich działań wraz z wnioskami,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie min. średnio zaawansowanym, pozwalająca komunikować się w mowie i piśmie z zagranicznymi partnerami.
     

Mile widziane:

  • kreatywność w szukaniu nowych rozwiązań podnoszących efektywność działań,
  • otwartość na naukę prowadzenia kampanii w innych touchpointach digital,
  • doświadczenie w prowadzeniu kampanii na Facebook’u lub/i programmatic (wizerunkowe oraz performance),
  • doświadczenie w prowadzeniu kampanii SEM na rynkach zagranicznych (w szczególności UK i GER),
  • doświadczenie w pracy z klientami z branży e-commerce,
  • zainteresowanie sportem i/lub doświadczenie w branży bukmacherskiej.
Oferta obejmuje:
  • pracę w firmie stabilnej finansowo, u lidera branży bukmacherskiej, w centrum Warszawy, w nowym biurze,
  • umowę o pracę,
  • prywatą opiekę medyczną,
  • dostęp do ubezpieczenia grupowego,
  • kartę Multisport.