Dla naszego Klienta, dużej polskiej firmy bukmacherskiej, poszukujemy
Opis stanowiska:
- planowanie, realizowanie i optymalizacja kampanii w wyszukiwarce Google,
- współtworzenie strategii SEM dla całej organizacji,
- kreowanie i testowanie nowych rozwiązań,
- dzielenie się wiedzą i pomysłami z innymi członkami zespołu.
Wymagania:
- co najmniej 2-letnie praktyczne doświadczenie w samodzielnym planowaniu i prowadzeniu kampanii SEM w Google,
- praktyczna znajomość Google Ads, Analytics, Tag Manager,
- znajomość najnowszych trendów oraz narzędzi z platformy Google Ads,
- umiejętność analizowania, optymalizacji oraz raportowania kampanii SEM pod kątem zakładanych KPI,
- testowanie nowych rozwiązań prowadzących do poprawy efektywności, rekomendowanie zmian i nowych kierunków rozwoju w ramach SEM,
- wysokie umiejętności analityczne i optymalizacyjne działań performance,
- nadzór nad budżetem SEM, raportowanie kosztów,
- samodzielność w pracy nad kampaniami,
- umiejętność podsumowywania i przedstawiania efektów swoich działań wraz z wnioskami,
- znajomość języka angielskiego na poziomie min. średnio zaawansowanym, pozwalająca komunikować się w mowie i piśmie z zagranicznymi partnerami.
Mile widziane:
- kreatywność w szukaniu nowych rozwiązań podnoszących efektywność działań,
- otwartość na naukę prowadzenia kampanii w innych touchpointach digital,
- doświadczenie w prowadzeniu kampanii na Facebook’u lub/i programmatic (wizerunkowe oraz performance),
- doświadczenie w prowadzeniu kampanii SEM na rynkach zagranicznych (w szczególności UK i GER),
- doświadczenie w pracy z klientami z branży e-commerce,
- zainteresowanie sportem i/lub doświadczenie w branży bukmacherskiej.
Oferta obejmuje:
- pracę w firmie stabilnej finansowo, u lidera branży bukmacherskiej, w centrum Warszawy, w nowym biurze,
- umowę o pracę,
- prywatą opiekę medyczną,
- dostęp do ubezpieczenia grupowego,
- kartę Multisport.