Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Goldman Recruitment
Data aktualizacji: 2020-11-23
Specjalista SEM
Nr ref. 191740/6540
Aplikuj
Warszawa, mazowieckie
IT
Data aktualizacji: 2020-11-23 Aplikuj
Goldman Recruitment
Specjalista SEM
REKRUTACJA ZDALNA
Goldman Recruitment to wiodąca polska firma doradcza, wyspecjalizowana w realizacji projektów rekrutacyjnych metodą Search & Selection oraz Executive Search. Naszą ambicją jest najwyższy poziom świadczonych usług, który wyprzedza rynek i tworzy nowy standard w branży doradztwa personalnego.

www.goldmanrecruitment.pl

Dla naszego Klienta, dużej polskiej firmy bukmacherskiej, poszukujemy  


Specjalista SEM
Specjalista SEM
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref. 191740/6540

Opis stanowiska:
  • planowanie, realizowanie i optymalizacja kampanii w wyszukiwarce Google,
  • współtworzenie strategii SEM dla całej organizacji,
  • kreowanie i testowanie nowych rozwiązań, 
  • dzielenie się wiedzą i pomysłami z innymi członkami zespołu.
Wymagania:
  • co najmniej 2-letnie praktyczne doświadczenie w samodzielnym planowaniu i prowadzeniu kampanii SEM w Google,
  • praktyczna znajomość Google Ads, Analytics, Tag Manager,
  • znajomość najnowszych trendów oraz narzędzi z platformy Google Ads,
  • umiejętność analizowania, optymalizacji oraz raportowania kampanii SEM pod kątem zakładanych KPI,
  • testowanie nowych rozwiązań prowadzących do poprawy efektywności, rekomendowanie zmian i nowych kierunków rozwoju w ramach SEM,
  • wysokie umiejętności analityczne i optymalizacyjne działań performance,
  • nadzór nad budżetem SEM, raportowanie kosztów,
  • samodzielność w pracy nad kampaniami,
  • umiejętność podsumowywania i przedstawiania efektów swoich działań wraz z wnioskami,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie min. średnio zaawansowanym, pozwalająca komunikować się w mowie i piśmie z zagranicznymi partnerami.
     

Mile widziane:

  • kreatywność w szukaniu nowych rozwiązań podnoszących efektywność działań,
  • otwartość na naukę prowadzenia kampanii w innych touchpointach digital,
  • doświadczenie w prowadzeniu kampanii na Facebook’u lub/i programmatic (wizerunkowe oraz performance),
  • doświadczenie w prowadzeniu kampanii SEM na rynkach zagranicznych (w szczególności UK i GER),
  • doświadczenie w pracy z klientami z branży e-commerce,
  • zainteresowanie sportem i/lub doświadczenie w branży bukmacherskiej.
Oferta obejmuje:
  • pracę w firmie stabilnej finansowo, u lidera branży bukmacherskiej, w centrum Warszawy, w nowym biurze,
  • umowę o pracę,
  • prywatą opiekę medyczną,
  • dostęp do ubezpieczenia grupowego,
  • kartę Multisport.