
CAVATINA HOLDING S.A. to to spółka o stabilnej pozycji na rynku i bogatym doświadczeniu w branży nieruchomości. Samodzielnie i niezależnie prowadzimy inwestycje począwszy od akwizycji nieruchomości, przez projektowanie, generalne wykonawstwo w zakresie budownictwa i fit-out, aż po komercjalizację. Nasze realizacje zlokalizowane są w sześciu największych miastach Polski. Nasze dzieła to między innymi: kompleks biurowców klasy A w Krakowie – Equal Business Park, Diamentum Office i Carbon Tower we Wrocławiu, Chmielna 89 w Warszawie. Inżynierię łączymy ze sztuką, a pracę z pasją. Dołącz do pracowników CAVATINA HOLDING, lidera rynku nieruchomości komercyjnych w Polsce.
Do zadań osoby na tym stanowisku będzie należało:
- odpowiedzialność za płynność finansową Fundacji Fiducia i Pensieri di Cavatina (produkcja wina i agroturystyka),
- zarządzanie oraz optymalizacja cash flow,
- analiza wszystkich procesów w przedsiębiorstwie pod kątem finansowym oraz proponowanie optymalizacji i usprawnień,
- organizacja i nadzór nad prowadzeniem ewidencji księgowej, podatkowej i związanej z nią dokumentacji rozliczeniowej,
- utrzymywanie kontaktów z sektorem finansowym i inwestorskim,
- sporządzanie budżetów, prognoz i kalkulacji,
- przygotowanie dodatkowych analiz, kluczowych dla procesu zarządzania firmą,
- wspomaganie procesów decyzyjnych w firmie.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe kierunkowe,
- znajomość języka włoskiego na poziomie minimum B2,
- znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2,
- minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe obszarze finansów,
- doświadczenie w planowaniu finansowym, sprawozdawczości i analizie ekonomiczno-finansowej, budżetowaniu, zarządzaniu kosztami,
- doświadczenie w analizie i optymalizacji procesów w przedsiębiorstwie,
- znajomość rynku nieruchomości,
- biegłość w prowadzeniu negocjacji,
- wysokie zdolności interpersonalne,
- zaangażowanie, dokładność, skrupulatność, systematyczność,
- dobra organizacja pracy,
- preferowane prowadzenie własnej działalności gospodarczej lub gotowość do jej założenia
Oferujemy:
- konkurencyjne wynagrodzenie i pracę u jednego z liderów rynku nieruchomości komercyjnych,
- możliwości dużego rozwoju zawodowego,
- pakiet benefitów pracowniczych (min. prywatną opiekę medyczną, kartę sportową),
- komfortowe warunki pracy,
- wsparcie zgranego zespołu w realizacji zadań.
Benefity dla pracowników:
karta Multisport
dla pracownika
i jego rodziny
dla pracownika
i jego rodziny
pakiet medyczny dla
pracownika i jego rodziny
pracownika i jego rodziny
paczki
świąteczne
świąteczne
udział w szkoleniach
i konferencjach
związanych z
wykonywaną pracą
i konferencjach
związanych z
wykonywaną pracą
darmowa nauka
języków
języków
imprezy
firmowe
firmowe
wyjazdy
integracyjne
integracyjne
pyszna
kawa
kawa
atrakcyjne
i komfortowe
biura
i komfortowe
biura