Aplikuj
wróć do listy ofert
Niestety ta oferta pracy jest już nieaktualna.
Aplikuj
logo

Dyrektor Operacyjno-Finansowy z językiem włoskim

Bielsko-Biała

Cavatina GW

Dyrektor

angielski, włoski

Średnia firma

Specjalizacje oferty
Dyrektor Operacyjno-Finansowy z językiem włoskim
Miejsce pracy: Bielsko-Biała
CAVATINA HOLDING S.A. to to spółka o stabilnej pozycji na rynku i bogatym doświadczeniu w branży nieruchomości. Samodzielnie i niezależnie prowadzimy inwestycje począwszy od akwizycji nieruchomości, przez projektowanie, generalne wykonawstwo w zakresie budownictwa i fit-out, aż po komercjalizację. Nasze realizacje zlokalizowane są w sześciu największych miastach Polski. Nasze dzieła to między innymi: kompleks biurowców klasy A w Krakowie – Equal Business Park, Diamentum Office i Carbon Tower we Wrocławiu, Chmielna 89 w Warszawie. Inżynierię łączymy ze sztuką, a pracę z pasją. Dołącz do pracowników CAVATINA HOLDING, lidera rynku nieruchomości komercyjnych w Polsce.

Do zadań osoby na tym stanowisku będzie należało: 

  • odpowiedzialność za płynność finansową Fundacji Fiducia i Pensieri di Cavatina (produkcja wina i agroturystyka),
  • zarządzanie oraz optymalizacja cash flow,
  • analiza wszystkich procesów w przedsiębiorstwie pod kątem finansowym oraz proponowanie optymalizacji i usprawnień,
  • organizacja i nadzór nad prowadzeniem ewidencji księgowej, podatkowej i związanej z nią dokumentacji rozliczeniowej,
  • utrzymywanie kontaktów z sektorem finansowym i inwestorskim,
  • sporządzanie budżetów, prognoz i kalkulacji,
  • przygotowanie dodatkowych analiz, kluczowych dla procesu zarządzania firmą,
  • wspomaganie procesów decyzyjnych w firmie. 

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe kierunkowe,
  • znajomość języka włoskiego na poziomie minimum B2,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2,
  • minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe obszarze finansów,
  • doświadczenie w planowaniu finansowym, sprawozdawczości i analizie ekonomiczno-finansowej, budżetowaniu, zarządzaniu kosztami,
  • doświadczenie w analizie i optymalizacji procesów w przedsiębiorstwie,
  • znajomość rynku nieruchomości,
  • biegłość w prowadzeniu negocjacji,
  • wysokie zdolności interpersonalne,
  • zaangażowanie, dokładność, skrupulatność, systematyczność,
  • dobra organizacja pracy,
  • preferowane prowadzenie własnej działalności gospodarczej lub gotowość do jej założenia

Oferujemy:

  • konkurencyjne wynagrodzenie i pracę u jednego z liderów rynku nieruchomości komercyjnych,
  • możliwości dużego rozwoju zawodowego,
  • pakiet benefitów pracowniczych (min. prywatną opiekę medyczną, kartę sportową),
  • komfortowe warunki pracy,
  • wsparcie zgranego zespołu w realizacji zadań.

Benefity dla pracowników:

karta Multisport
dla pracownika
i jego rodziny
pakiet medyczny dla
pracownika i jego rodziny
paczki
świąteczne
udział w szkoleniach
i konferencjach
związanych z
wykonywaną pracą
darmowa nauka
języków
imprezy
firmowe
wyjazdy
integracyjne
pyszna
kawa
atrakcyjne
i komfortowe
biura
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.