PwC Customer Technology to świetne miejsce do pracy dla osób ambitnych, otwartych i odpowiedzialnych. Od 2005 roku wdrażamy dla naszych klientów najbardziej innowacyjne rozwiązania z obszaru Customer Experience. Jesteśmy partnerami największych dostawców oprogramowania na świecie - Salesforce, Microsoft, Mulesoft i wielu innych. Wierzymy, że na nasz sukces składają się nie tylko nowoczesne technologie, z których korzystamy, ale przede wszystkim dobrze wyszkoleni, kompetentni ludzie. Tworząc nasze rozwiązania patrzymy w przyszłość, , pomagając naszym klientom szybciej się rozwijać.
Wiesz co oznacza skrót AMS? Nie? Już wyjaśniamy. AMS = Application Maintenance and Support (albo jeśli ktoś woli: Ależ Mamy Szczęście!).
Utrzymanie oznacza, że nasi IT Ninja czyhają na pierwsze oznaki kłopotów i działają zanim cokolwiek się stanie. Wsparcie oznacza, że pędzimy z pomocą, gdy tylko coś nieprzewidzianego wywoła kłopoty. Ponadto dostarczamy udoskonalenia i nowe funkcjonalności, tak, by aplikacje mogły rosnąć wraz z biznesem naszych klientów.
Jesteśmy cichymi bohaterami. a naszym nemezis są bezlitosne macierze SLA. Chwalą nas, na obu półkulach, od Nowej Fundlandii po Singapur, w kilku językach, choć najczęściej po angielsku i polsku. Fiksujemy, CR-ujemy, dokumentujemy, doglądamy KPI,oraz szkolimy klientów. Dzięki nam samoloty latają, satelity odbijają sygnały, wydawnictwa produkują, samochody zostają dostarczone na czas do Klientów. Im lepiej działamy, tym mniej zauważalni jesteśmy. Czym my osobiście chcielibyśmy się pochwalić?
Jesteśmy zgranym teamem i lubimy to co robimy!
Senior .NET Developer
Zakres odpowiedzialności:
-
Rozwijanie, utrzymanie i tworzenie nowego oprogramowania
-
Przygotowanie dokumentacji technicznej
-
Pełnienie roli team leadera technicznego
Wymagania wobec kandydata:
-
Min. 5-letnie doświadczenia komercyjnego jako programista
-
Znajomość Microsoft Dynamics CRM (on premise i online) lub innego systemu klasy CRM
-
Znajomość platformy Microsoft .NET, a w szczególności języka C#
-
Znajomość technologii webowych (HTML, CSS, JavaScript)
-
Umiejętność tworzenia i czytania dokumentacji technicznej
-
Umiejętność pracy w zespole
-
Umiejętności liderskie, chęć dzielenia się wiedzą w mniej doświadczonymi kolegami
-
Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie
-
Dyspozycyjność 5 dni w tygodniu
Mile widziana znajomość:
-
Platformy Azure
-
Webservices (Soap, Rest, WCF)
-
Angular
-
TypeScript
-
T-SQL
-
Resco Mobile CRM
-
Dynamics Portals
-
Doświadczenie w zarządzaniu zespołem/pełnienia roli Team Leader’a
Nasza oferta:
-
Stabilne zatrudnienie
-
Elastyczne godziny pracy
-
Praca w gronie profesjonalistów z wieloletnim doświadczeniem w międzynarodowych firmach
-
Kontakt z najnowszymi technologiami i trendami rynku IT
-
Dogodna lokalizacja pracy, możliwość pracy zdalnej
-
Pakiet benefitów, m.in. prywatna opieka medyczna oraz karta Multisport
-
Szkolenia techniczne i miękkie, w tym finansowanie certyfikatów.