Temat tygodnia
Zobaczcie, jakie metody stosują pracodawcy, żeby wyłowić największe talenty.
Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Goldman Recruitment
Data aktualizacji: 2021-05-18
Świdnica, dolnośląskie
Księgowość
Data aktualizacji: 2021-05-18 Aplikuj
REKRUTACJA ZDALNA
Goldman Recruitment to wiodąca polska firma doradcza, wyspecjalizowana w realizacji projektów rekrutacyjnych metodą Search & Selection oraz Executive Search. Naszą ambicją jest najwyższy poziom świadczonych usług, który wyprzedza rynek i tworzy nowy standard w branży doradztwa personalnego.

www.goldmanrecruitment.pl

Dla naszego Klienta - międzynarodowej spółki produkcyjnej, poszukujemy kandydata na stanowisko 


Specjalista ds. księgowości
Specjalista ds. księgowości
Miejsce pracy: Świdnica
Nr ref. 192047/6796

Opis stanowiska:
  • kontrola formalno-rachunkowa dokumentów księgowych,
  • księgowanie dokumentów m.in.: faktur sprzedaży, faktur zakupu, wyciągów bankowych, raportów kasowych, (środki trwałe, wartości niematerialne i prawne wraz z amortyzacją), rozliczeń międzyokresowych kosztów, rezerwy,
  • kontrola nad rozrachunkami,
  • przygotowywanie i sprawdzanie danych do deklaracji i sprawozdań,
  • sporządzanie deklaracji podatkowych,
  • przygotowywanie przelewów bankowych.
Wymagania:
  • co najmniej 5 lat doświadczenia na samodzielnym stanowisku w księgowości firmy produkcyjnej,
  • praktyczna znajomość przepisów podatkowych i ustawy o rachunkowości,
  • znajomość modułu księgowo-finansowego Symfonia i/lub SAP System (ERP),
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego (mile widziana),
  • praktyczna znajomość MS Office (szczególnie Excel),
  • zdolności analityczne,
  • umiejętność pracy zespołowej,
  • dobra organizacja czasu pracy, dokładność i systematyczność,
  • prawo jazdy kat. B.
Oferta obejmuje:
  • umowę o pracę,
  • ciekawą pracę w tworzących się strukturach firmy (tzw. „greenfield”),
  • konkurencyjne wynagrodzenie,
  • dofinansowanie do ubezpieczenia grupowego oraz prywatnej opieki medycznej,
  • możliwość rozwoju zawodowego.