Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy outsourcingowej, poszukujemy doświadczonych osób zainteresowanych stanowiskiem
Opis stanowiska:
- kalkulacja kosztów nowego produktu,
- gromadzenie i analiza danych finansowych,
- porównywanie kosztów planowanych z rzeczywistymi wydatkami,
- przeprowadzanie prognoz i analiz kosztów procesu,
- przygotowywanie raportów zamykających na potrzeby kontroli kosztowej,
- opracowywanie rozwiązań optymalizujących koszty produkcji.
Wymagania:
- komunikatywna znajomość języka angielskiego (min. B1),
- min. 2 lata doświadczenia w obszarze analizy finansowej / kontrolingu / kalkulacji kosztów produktu,
- mile widziane doświadczenie w branży przemysłowej lub łańcuchu dostaw,
- wykształcenie wyższe – Rachunkowość zarządcza, Controlling bądź pokrewne,
- znajomość zasad analiz ekonomiczno-finansowych,
- znajomość standardów US GAAP będzie dodatkowym plusem,
- bardzo dobra znajomość programu SAP,
- wysoko rozwinięte zdolności analityczne, umiejętność pracy w grupie.
Oferta obejmuje:
- pakiet profesjonalnych szkoleń i treningów,
- atrakcyjne benefity (m.in. prywatna opieka zdrowotna i karta sportowa),
- przyjazne i wspierające środowisko pracy,
- interesujący zakres obowiązków,
- możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowym środowisku.