Consulting
Dynamicznie zmieniające się warunki rynkowe wynikające ze zmian pokoleniowych jak i dostępności nowych technologii sprawiają, że skuteczne kreowanie strategii nastawionych na klienta jest w dzisiejszych czasach wyzwaniem dla wszystkich firm z sektora produktów konsumenckich i handlu detalicznego. W EY doradzamy najbardziej rozpoznawalnym firmom w Polsce i na świecie z różnych segmentów rynku tj. żywność i napoje, chemia, wystrój domu, farmacja, AGD/RTV i wielu innych zarówno dla producentów jak i sieci sklepów. Dla naszych klientów tworzymy zespoły projektowe składające się z międzynarodowych i okalnych ekspertów posiadających rozmaite doświadczenia.
Możliwości, jakie na Ciebie czekają
W EY zyskujesz wsparcie w realizacji celów zawodowych i prywatnych. Zdobywasz cenne doświadczenia i stawiasz czoło wyzwaniom w pełnym motywacji środowisku. Wszystko to odbywa się w atmosferze rzetelności i w ramach współpracy z największymi firmami. Samodzielnie budujesz swoją karierę, przy naszym pełnym wsparciu. Zyskujesz elastyczność w życiu prywatnym i zawodowym, dzięki której masz czas na realizację swoich pasji. Gdziekolwiek jesteś, w EY masz szansę być sobą: wyrażać swoje zdanie, energię i entuzjazm.
Twoje główne zadania
- opracowanie strategii sprzedażowych go-to-market na podstawie analiz rynkowych i uwarunkowań wewnętrznych klientów
- analiza danych sprzedażowych i odsprzedażowych oraz warunków handlowych w celu wyznaczenia rentowności produktów / klienta / kanału
- analiza efektywności cenowej i efektywności promocji
- analiza przestrzenna sklepów sieci handlowych
- projektowanie procesów zarządzania produktami i strategią marketingową we wszystkich wymiarach w szczególności w wymiarze procesowym, organizacyjnym i narzędziowym w tym również architektury systemów informatycznych
- optymalizacja procesów obsługi klienta oraz wsparcie w zarządzaniu dużymi programami transformacyjnymi
Twoje dotychczasowe doświadczenie
- 3-5 lat doświadczenia zawodowego w doradztwie biznesowym dla firm z sektora Consumer Products & Retail lub 3-5 lat doświadczenia w międzynarodowej firmie z tego sektora
- znajomość trendów sektora Consumer Products & Retail oraz strategii, procesów sprzedaży oraz obsługi klienta
- umiejętności komunikacyjnych na wysokim poziomie, w tym umiejętności przygotowania i prowadzenia prezentacji
Pasujesz do nas, jeśli
- posiadasz zdolność analitycznego myślenia i rozwiazywania problemów
- masz bardzo dobrą znajomość języka angielskiego i polskiego
Oferujemy
- pracę przy tworzeniu innowacyjnych rozwiązań z wykorzystaniem nowych technologii
- udział w projektach dla największych organizacji w Polsce i na świecie
- udział w programie rozwoju zawodowego opierającego się na trzech filarach:
- zdobywaniu różnorodnych doświadczeń
- spersonalizowanym programie kursów i szkoleń
- coachingu i mentoringu