Dołącz do zespołu, który odpowiada za rozwój Platformy Internetowej mBanku, a w szczególności za spójność UX, doświadczenie klienta, nawigacje oraz akceptacje zmian realizowanych przez zespoły produktowe. Zajmujemy się realizacją zmian w obszarze historii operacji oraz narzędzi sprzedażowych i analitycznych. Brzmi ciekawie? Nie czekaj – aplikuj!
Zadania, które dla Ciebie przygotowaliśmy:
- współpraca z IT oraz spółką mService (agencja interaktywna) w kontekście budowy stron internetowych, UX oraz technologii
- współpraca z liniami biznesowymi w zakresie usług i produktów w kanałach elektronicznych,
- praca w zwinnych metodologiach prowadzenia projektów przy współpracy z IT,
- weryfikacja i sprawdzanie zgodności ze standardami i design systemem proponowanych rozwiązań w ramach współpracy z zespołami produktowymi internet banking
- zarządzanie adopcją oraz engagementem usług w kanałach elektronicznych
Szukamy właśnie Ciebie jeśli:
- posiadasz ok 3 letnie doświadczenia w projektowaniu UI/UX dla serwisów i aplikacji internetowych (mile widziane portfolio)
- masz praktykę w projektowaniu architektury informacji
- znasz zasady prowadzenia w praktyce badania użyteczności serwisów
- masz wiedzę z zakresu prototypowania i pracy z makietami w tym umiesz tworzyć scenariusze testowe i przypadki użycia
- znasz narzędzia do prototypowania (np. uxpin) oraz narzędzia do projektowania (np. sketch)
- posiadasz wiedzę o konkurencji w zakresie rozwiązań w UX/UI
- lubisz śledzić trendy technologiczne oraz wyszukujesz pomysły na innowacje
- znasz język angielski na poziomie B2 tak by móc poszerzać wiedzę z literatury obcojęzycznej
- posiadasz praktykę we współpracy z IT najlepiej w zwinnych metodologiach prowadzenia projektów
- znasz metryki i narzędzia analityczne w obszarze kanałów elektronicznych
Od nas dostaniesz:
- umowę o pracę realny wpływ na UX serwisu transakcyjnego i serwisu informacyjnego mbank.pl. Możliwość wymiany wiedzy i doświadczeń w ramach Gildii UI/UX w organizacji.