Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
Bank Millennium S.A.
Data aktualizacji: 2021-02-26
Wrocław, dolnośląskie
Bankowość, Kontroling
Data aktualizacji: 2021-02-26
REKRUTACJA ZDALNA

Oferta pracy jest nieaktualna

Pracodawca zakończył rekrutację na to ogłoszenie

W Banku Millennium cenimy różnorodność, bo każdy z nas jest inny i prezentuje swoje, oryginalne
spojrzenie na świat. Dzięki temu tworzymy kompletny, zgrany zespół.
Dołącz do nas i rozwijaj się w jednej z największych i najbardziej innowacyjnych instytucji finansowych w Polsce, ceniącej najwyższe standardy i doskonałą jakość.
 
Obecnie poszukujemy Kandydatów gotowych do podjęcia pracy w Departamencie Zapewnienia Zgodności na stanowisku:
Specjalista ds. Kontroli Wewnętrznej
Specjalista ds. Kontroli Wewnętrznej
Miejsce pracy: Wrocław, dolnośląskie
Nr. Ref.:

Główne zadania:

  • Bieżące utrzymywanie oraz rozwój Matrycy Funkcji Kontroli, rejestru nieprawidłowości oraz rejestru środków naprawczych/dyscyplinujących
  • Pozyskiwanie od jednostek organizacyjnych niezbędnych informacji koniecznych do utrzymania Matrycy i rejestrów
  • Przeprowadzanie monitorowań skuteczności mechanizmów kontrolnych z obszaru Compliance
  • Koordynacja procesu raportowania wyników monitorowań mechanizmów kontrolnych
  • Merytoryczne wsparcie jednostek organizacyjnych Banku podczas projektowania/wdrażania/modyfikowania mechanizmów kontrolnych oraz zasad ich monitorowania
  • Przegląd i aktualizacja systemów kontroli wewnętrznej jednostek Banku,
  • Rozwój narzędzi wspomagających utrzymanie Matrycy Funkcji Kontroli i raportowanie wyników monitorowań
  • Opiniowanie projektów regulacji wewnętrznych w zakresie dotyczącym systemu kontroli wewnętrznej
  • Szerzenie kultury kontroli wewnętrznej w organizacji oraz podnoszenie świadomości znaczenia i roli kontroli wewnętrznej dla rozwoju Banku
  • Bieżące/okresowe raportowanie z zakresu kontroli wewnętrznej

Wymagania:

  • Minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w bankowości w obszarze kontroli wewnętrznej i/lub audytu
  • Dobra znajomość przepisów prawa sektora bankowego, w szczególności w zakresie kontroli wewnętrznej i audytu
  • Umiejętność rozwiązywania problemów i proponowania rozwiązań
  • Bardzo dobra znajomość  pakietu MS Office
  • Dobra znajomość języka angielskiego
  • Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność
  • Umiejętność zastosowania analitycznego i procesowego podejścia w praktyce
  • Dokładność i skrupulatność w wykonywaniu powierzonych zadań
  • Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki finansowe

Oferujemy:

  • Umowę o pracę oraz prywatną opiekę medyczną w ramach pakietu socjalnego
  • Możliwość zdobycia ciekawego doświadczenia w obszarze kontroli wewnętrznej
  • Samodzielną i odpowiedzialną pracę
  • Możliwość współpracy z wieloma jednostkami organizacyjnymi
Aplikuj w ciągu 14 dni od daty emisji ogłoszenia.
W formularzu wpisz numer referencyjny.
Skontaktujemy się z wybranymi osobami.