Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
mBank S.A.
Data aktualizacji: 2021-02-26
Łódź, łódzkie
Bankowość, Konsulting, Obsługa klienta
Data aktualizacji: 2021-02-26 Aplikuj
REKRUTACJA ZDALNA

Od nas dostaniesz:

Współpraca
z ekspertami
Świeża kawa
bez limitu
Przyjazna
atmosfera
Dostęp do
wewnętrznego
rynku pracy
Mobilne
narzędzia do
rozwoju
kompetencji
Możliwość
rozwoju w grupie
mBanku

Zobacz co nas motywuje do pracy:

Przekonaj się jakie będą Twoje powody
do radości!

mBank ostrzega:
Inspirujemy każdego dnia!
Konsultant/ka ds. obsługi klienta w języku migowym PJM (wideo)
miejsce pracy: Łódź, nr referencyjny: KZ/010/0221

W Contact Center mBanku różnimy się wiekiem, zainteresowaniami i wcześniejszymi doświadczeniami zawodowymi, ale łączą nas entuzjazm i chęć do działania. Dzięki tej różnorodności doświadczeń i umiejętności, możemy liczyć na wzajemną pomoc i wsparcie.
Sprawdź, co dla Ciebie przygotowaliśmy!

 

Dostaniesz od nas:

  • umowę o pracę od pierwszego dnia
  • atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe i prowizje
  • szkolenia wprowadzające, wsparcie mentorów i koordynatora, bazę wiedzy
  • pracę od poniedziałku do piątku
  • lokalizacje biura w centrum Łodzi – Kilińskiego/Sterlinga, bliskość przystanków MPK i parking rowerowy, a po wdrożeniu pracę częściowo zdalną
  • możliwość dalszego rozwoju w Grupie mBanku
  • prywatną opiekę medyczną LuxMed, pakiet sportowy MultiSport, e-booki Nasbi i Legimi, dofinansowanie do wczasów, dofinansowanie do świąt, dodatkowe 2 dni opieki nad dzieckiem, ofertę mBanku dla pracowników, rozwój pasji w Klubach mBanku i wiele innych benefitów

 

Chcemy powierzyć Ci:

  • obsługę klienta w kanałach zdalnych – wideo w języku migowym, telefon, e-mail
  • wspieranie klientów w korzystaniu z naszych produktów, udzielanie pomocy
  • oferowanie produktów i rozwiązań dopasowanych do potrzeb klientów
  • budowanie pozytywnych relacji i doświadczeń klientów

 

Twój niezbędnik:

  • bardzo dobra, praktyczna znajomość Polskiego Języka Migowego
  • umiejętność sprawnej obsługi komputera
  • minimum średnie wykształcenie
  • chęć do ciągłego zdobywania nowych umiejętności i wiedzy 
  • komunikatywność, otwartość na potrzeby klientów
  • dodatkowym atutem będzie doświadczenie w obsłudze klienta, sprzedaży lub obszarze bankowości

 

Brzmi ciekawie? Nie czekaj - aplikuj! :)

 

Co dalej?

  1. wypełnij formularz rekrutacyjny i dołącz CV
  2. odezwiemy się do Ciebie z pierwszą informacją zwrotną
  3. zaprosimy Cię na rozmowę telefoniczną z rekruterem
  4. spotkamy się online (wideo) i poznasz lidera zespołu
  5. przekażemy Ci końcową informację zwrotną