Technologia w PwC odpowiada na dynamiczne zmiany w otaczającym nas świecie oraz potrzeby naszych klientów. W ramach naszego zespołu wdrażamy u klientów rozwiązania oparte na platformie Salesforce- światowego lidera w obszarze CRM.
Dzięki bliskiej współpracy z Salesforce mamy dostęp do specjalistycznej wiedzy oraz innowacyjnych rozwiązań. Na naszych projektach pracujemy z najnowszymi produktami Salesforce (jak Salesforce Field Service, Salesforce CPQ, Heroku, Einstein Analytics czy Marketing Cloud).
Dołącz do największego zespołu Salesforce w Polsce, rozwijaj się w tej technologii pod okiem naszym ekspertów, skorzystaj z szerokiego programu szkoleń i zmieniaj z nami świat na lepsze!
Analityk Biznesowy Salesforce Marketing Automation
Obowiązki:
-
Udział w analizie, designie oraz wdrażaniu rozwiązań marketing automation
-
Zastosowanie wiedzy funkcjonalnej systemów marketing automation do tworzenia designu wdrażanych systemów oraz procesów
-
Bliska współpraca z PM, QA, zespołem developerskim oraz klientem
-
Przełożenie zebranych wymagań biznesowych na wymagania techniczne - w rozłożeniu na epics, features, user stories
-
Tworzenie jasnych i skalowalnych procesów biznesowych, które posłużą jako podstawa do wdrożenia technologii
-
Nadzór nad tworzeniem dokumentacji projektowej w kwestii jej zgodności z procesami klienta oraz ustalenie standardów nazewnictwa dla procesów, komponentów systemu, standardów definition of ready i definition of done, definiowanie standardów user stories na projekcie
-
Udział i prowadzenie spotkań z klientem, mających na celu zbieranie lub doprecyzowanie wymagań biznesowych, podejmowanie decyzji w kwestiach procesów pokrywanych projektem
-
Rola doradcza podczas planowania procesów marketing automation dla klienta w oparciu o standardy i dobre praktyki
-
Uczestnictwo w tworzeniu i egzekucji test planów oraz materiałów treningowych na projektach
Oczekiwania:
-
Minimum 3 lata doświadczenia w pracy w obszarze wdrażania marketing automation (po stronie dostawcy bądź klienta)
-
Dobra organizacja pracy oraz umiejętność skutecznego zaplanowania designu w sprintach
-
Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne - łatwość tłumaczenia koncepcji technicznych osobom nie powiązanym z technologią (w tym w języku angielskim)
-
Rozumienie procesów zarządzania kampaniami marketingowymi w obszarach B2B oraz B2C
-
Dobra znajomość narzędzi MarTech (personalizacja, optymalizacja, rozwiązania DMP)
-
Dobra znajomość standardów i praktyk automatyzacji marketingu
-
Nice-to-have: certyfikaty Salesforce Marketing Cloud
Co Ci oferujemy:
-
Długofalową współpracę
-
Szkolenia techniczne i certyfikacje
-
Kontakt z najnowszymi technologiami i trendami rynku IT
-
Szeroki wachlarz benefitów (m.in. opieka medyczna wraz ze stomatologią, ubezpieczenie, multikafeteria itp.)
-
Możliwość pracy zdalnej
-
Elastyczny czas pracy - w zależności od projektu