Dołącz do naszego zespołu jako:
Twój zakres obowiązków:
- ewidencjonowanie i księgowanie operacji gospodarczych dotyczących środków trwałych,
- naliczanie, księgowanie, sprawdzanie amortyzacji bilansowej i podatkowej, a także likwidacja środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych,
- nadzorowanie majątku trwałego spółki pod kątem księgowym i podatkowym, współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi w zakresie majątku trwałego spółki,
- naliczanie, sprawdzanie, księgowanie oraz terminowe regulowanie podatku od nieruchomości, wieczystego użytkowania gruntów i polis ubezpieczeniowych,
- rozliczanie i księgowanie dotacji oraz bieżąca kontrola księgowa,
- uzgadnianie i weryfikacja sald rozrachunków pod względem bilansowym i podatkowym,
- nadzorowanie i weryfikacja procesu potwierdzania faktur, sprawdzanie pod względem VAT oraz nadzór nad terminami płatności,
- przygotowywanie raportów i sprawozdań miesięcznych oraz rocznych.
Nasze wymagania:
- wykształcenie średnie lub wyższe (finanse, rachunkowość),
- minimum 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej lub energetycznej,
- praktyczna znajomości procedur księgowych, rachunkowych, podatkowych i finansowych ,
- znajomość przepisów MSR, VAT, CIT, podatku od nieruchomości oraz wieczystego użytkowania gruntów,
- bardzo dobra znajomość MS Office (zwłaszcza MS Excel),
- dobra znajomość programów F-K, dodatkowym atutem będzie znajomość systemu Egeria.
Oferujemy:
- pracę w międzynarodowych strukturach,
- zatrudnienie na umowę o pracę lub B2B,
- kursy językowe,
- dofinansowanie do studiów,
- elastyczny czas pracy,
- dofinansowanie wypoczynku,
- możliwość korzystania z PKZP,
- kartę Sodexo Lunch Pass,
- 13-tą pensję,
- opiekę medyczną,
- dodatkowy dzień wolny od pracy,
- przyjazne miejsce pracy – stawiamy na wsparcie i współpracę