Twój zakres obowiązków
- Koordynacja zmian w infrastrukturze IT w roli Change Managera / Change Koordynatora
- Dbanie o spójność procesu zarządzania zmianą wewnątrz departamentu IT
- Wspomaganie zespołów IT w efektywnym procesowaniu zgłoszeń (service request)
- Raportowanie poziomu realizowanych zmian z uwzględnieniem czynnika jakości
- Koordynacja zmian trafiających w obszar usług outsourcingowych
- Dbanie o wysoki poziom świadczonych usług w obszarze outsourcingu
- Codzienna współpraca z obszarem service management po stronie outsourcera
- Usprawnianie procesu zarządzania zmianą, udrażnianie kanałów komunikacyjnych pomiędzy zespołami technicznymi
- Dbanie o wysoki poziom usług IT w powierzonym obszarze
Nasze wymagania
- Minimum 3 letnie doświadczenie w obszarze administracji IT (koordynacji zadań/zgłoszeń)
- Wiedza dotycząca procesów IT: zarządzanie zmianą, zarządzanie poziomem usług (SLA), Realizacja incydentów w dużym środowisku
- Dążenie do ciągłego usprawniania procesów IT
- Swoboda w porozumiewaniu się językiem angielskim
- Adaptacja do obowiązujących procedur i polityk bezpieczeństwa IT
Mile widziane
- Doświadczenie w roli koordynatora / team managera
- Znajomość standardów i dobrych praktyk z obszaru ITIL
- Praca w dużym środowisku IT, szczególnie z udziałem modelu outsourcingowego
To oferujemy
- Interesującą i odpowiedzialną pracę w instytucji finansowej
- Pracę w międzynarodowym zespole specjalistów, który chętnie dzieli się wiedzą
- Stałą umowę o pracę
- Możliwość poznania i rozwijania różnorodnych aplikacji wspierających funkcjonowanie Banku
- Kontakt z nowymi technologiami i rozwiązaniami
- Nową sieć kontaktów zawodowych
- Pracowniczą kawiarnię ze zniżkami na oferowane napoje oraz posiłki
Benefity
- prywatna opieka medyczna
- ubezpieczenie na życie
- kawa / herbata
- inicjatywy dobroczynne
W formularzu wpisz numer referencyjny.
Skontaktujemy się z wybranymi osobami.