Pracujemy z systemami bankowości elektronicznej naszego autorstwa. Nasz zespół jako 1 i 2 linia wsparcia zapewnia obsługę klienta w Polsce, ale także za granicą. Do naszych obowiązków należy m.in. wsparcie merytoryczne klienta, diagnoza oraz rozwiązywanie problemów. Zainteresowany? Nie czekaj, aplikuj już dziś!
PROFIL PRACOWNIKA
- Wykształcenie wyższe, preferowane informatyczne lub pokrewne
- Wiedza z zakresu: SQL, PL/SQL, systemów Linux (tryb tekstowy, pisanie skryptów, zarządzanie systemem) na poziomie użytkownika
- Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- Umiejętność pracy pod presją czasu
- Komunikatywność oraz wysokie zdolności interpersonalne
- Profesjonalne podejście do obowiązków - dokładność, sumienność, odpowiedzialność, terminowość
- Wysoka kultura osobista
- Gotowość do pracy w systemie zmianowym
- Mile widziane:
- znajomość systemu AIX
- serwerów aplikacyjnych (WebLogic, Jboss, WebSphere, Apache, Tomcat)
TWOJE ZADANIA
- Aktywny udział w rozwiązywaniu problemów systemowych
- Analiza procedur PL/SQL
- Tworzenie zapytań SQL
- Diagnozowanie problemów na serwerach, tworzenie i wdrażanie zabezpieczeń
- Współpraca z zespołami programistów, dostarczanie potrzebnych danych
- Obsługa klienta również w języku angielskim
- Sporządzanie dokumentacji, analiz, raportów