Dla naszego Klienta, dużej spółki technologicznej, poszukujemy osób na stanowisko Menedżera ds. Zarządzania Jakością Usług IT. Siedziba firmy mieści się w ścisłym centrum Warszawy.
Opis stanowiska:
- zarządzanie usługami IT i bezpieczeństwa świadczonymi klientom zewnętrznym,
- zarządzanie poziomem realizacji usług,
- rozliczanie usług,
- nadzór nad pierwszą linią wsparcia,
- kreowanie i wdrażanie procesów/procedur w obszarze delivery,
- współpraca z klientami zewnętrznymi,
- definiowanie usług, SLA, KPI,
- nadzór nad projektowaniem oraz wdrażaniem nowych usług i narzędzi serwisowych,
- nadzór nad utrzymaniem systemów on-premise oraz chmurowych.
Wymagania:
- ponad 5 letnie doświadczenie w obszarze świadczenia usług IT,
- praktyczna znajomość metodyki ITIL,
- bardzo dobra znajomość narzędzi ITSM,
- wysokie zdolności komunikacyjne,
- doświadczenie w zarządzaniu zespołem.
Oferta obejmuje:
- stabilne zatrudnienie,
- możliwość realnego wpływu na biznes,
- pakiet benefitów,
- możliwość rozwoju.