Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
Goldman Recruitment
Data aktualizacji: 2021-05-18
Tarczyn, mazowieckie
Zakupy
Data aktualizacji: 2021-05-18
REKRUTACJA ZDALNA

Oferta pracy jest nieaktualna

Pracodawca zakończył rekrutację na to ogłoszenie

Goldman Recruitment to wiodąca polska firma doradcza, wyspecjalizowana w realizacji projektów rekrutacyjnych metodą Search & Selection oraz Executive Search. Naszą ambicją jest najwyższy poziom świadczonych usług, który wyprzedza rynek i tworzy nowy standard w branży doradztwa personalnego.

www.goldmanrecruitment.pl

Dla naszego Klienta, firmy produkcyjnej, poszukujemy osoby na stanowisko  


Specjalista ds. obsługi zamówień
Specjalista ds. obsługi zamówień
Miejsce pracy: Tarczyn
Nr ref. 192286/7021

Opis stanowiska:
  • zapewnienie płynnego przepływu produktów oraz informacji od momentu złożenia zamówienia przez Klienta do momentu wysyłki i dostarczenia towaru,
  • wprowadzanie zamówień do systemu,
  • procesowanie wysyłek oraz koordynacja obiegu dokumentacji,
  • zapewnienie utrzymywania prawidłowych cen w systemie,
  • bieżące monitorowanie realizacji zamówień i proaktywne działanie w celu identyfikowania potencjalnych zagrożeń w zakresie dotrzymania terminowości realizacji,
  • przygotowywanie dokumentacji związanej z realizacją zamówień, w tym wystawianie faktur,
  • obsługa reklamacji, przyjmowanie i rozwiązywanie zgłoszeń, udzielanie informacji zwrotnej Klientom,
  • organizacja transportu związana z wysyłką/odbiorem zamówień,
  • sprawdzenie poprawności, kompletowanie i archiwizacja dokumentacji,
  • budowanie długoterminowych relacji z Klientami/Dostawcami (firmy transportowe) oraz poszukiwanie nowych,
  • aktywne wyszukiwanie obszarów podlegających poprawie procesów, kosztów i jakości.
Wymagania:
  • znajomość języka angielskiego,
  • znajomość specyfiki procesów zakupowych/logistycznych,
  • doświadczenie w obsłudze klienta (call  center, customer service, bezpośrednia praca z klientem),
  • znajomość podstawowych narzędzi pakietu Microsoft Office,
  • znajomość: Outlook, Excel, mile widziana praca w systemie SAP,
  • komunikatywność, zorientowanie na klienta,
  • umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu,
  • zorientowanie na dostarczanie najwyższej jakości usług,
  • łatwość nawiązywania i utrzymywania kontaktów,
  • odpowiedzialność, dokładność,
  • nastawienie na rozwiązywanie problemów.
Oferta obejmuje:
  • pracę w szybko rozwijającej się firmie,
  • zdobywanie ciekawego doświadczenia,
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.