Aplikuj
wróć do listy ofert
Niestety ta oferta pracy jest już nieaktualna.
Aplikuj
logo

Specjalista ds. obsługi zamówień

Rekrutacja zdalna

Specjalista

Średnia firma

Specjalizacje oferty
Goldman Recruitment to wiodąca polska firma doradcza, wyspecjalizowana w realizacji projektów rekrutacyjnych metodą Search & Selection oraz Executive Search. Naszą ambicją jest najwyższy poziom świadczonych usług, który wyprzedza rynek i tworzy nowy standard w branży doradztwa personalnego.

www.goldmanrecruitment.pl

Dla naszego Klienta, firmy produkcyjnej, poszukujemy osoby na stanowisko  


Specjalista ds. obsługi zamówień
Specjalista ds. obsługi zamówień
Miejsce pracy: Tarczyn
Nr ref. 192286/7021

Opis stanowiska:
  • zapewnienie płynnego przepływu produktów oraz informacji od momentu złożenia zamówienia przez Klienta do momentu wysyłki i dostarczenia towaru,
  • wprowadzanie zamówień do systemu,
  • procesowanie wysyłek oraz koordynacja obiegu dokumentacji,
  • zapewnienie utrzymywania prawidłowych cen w systemie,
  • bieżące monitorowanie realizacji zamówień i proaktywne działanie w celu identyfikowania potencjalnych zagrożeń w zakresie dotrzymania terminowości realizacji,
  • przygotowywanie dokumentacji związanej z realizacją zamówień, w tym wystawianie faktur,
  • obsługa reklamacji, przyjmowanie i rozwiązywanie zgłoszeń, udzielanie informacji zwrotnej Klientom,
  • organizacja transportu związana z wysyłką/odbiorem zamówień,
  • sprawdzenie poprawności, kompletowanie i archiwizacja dokumentacji,
  • budowanie długoterminowych relacji z Klientami/Dostawcami (firmy transportowe) oraz poszukiwanie nowych,
  • aktywne wyszukiwanie obszarów podlegających poprawie procesów, kosztów i jakości.
Wymagania:
  • znajomość języka angielskiego,
  • znajomość specyfiki procesów zakupowych/logistycznych,
  • doświadczenie w obsłudze klienta (call  center, customer service, bezpośrednia praca z klientem),
  • znajomość podstawowych narzędzi pakietu Microsoft Office,
  • znajomość: Outlook, Excel, mile widziana praca w systemie SAP,
  • komunikatywność, zorientowanie na klienta,
  • umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu,
  • zorientowanie na dostarczanie najwyższej jakości usług,
  • łatwość nawiązywania i utrzymywania kontaktów,
  • odpowiedzialność, dokładność,
  • nastawienie na rozwiązywanie problemów.
Oferta obejmuje:
  • pracę w szybko rozwijającej się firmie,
  • zdobywanie ciekawego doświadczenia,
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.