Dla naszego Klienta, firmy produkcyjnej, poszukujemy osoby na stanowisko
Specjalista ds. obsługi zamówień
Specjalista ds. obsługi zamówień
Miejsce pracy: Tarczyn
Nr ref. 192286/7021
Opis stanowiska:
- zapewnienie płynnego przepływu produktów oraz informacji od momentu złożenia zamówienia przez Klienta do momentu wysyłki i dostarczenia towaru,
- wprowadzanie zamówień do systemu,
- procesowanie wysyłek oraz koordynacja obiegu dokumentacji,
- zapewnienie utrzymywania prawidłowych cen w systemie,
- bieżące monitorowanie realizacji zamówień i proaktywne działanie w celu identyfikowania potencjalnych zagrożeń w zakresie dotrzymania terminowości realizacji,
- przygotowywanie dokumentacji związanej z realizacją zamówień, w tym wystawianie faktur,
- obsługa reklamacji, przyjmowanie i rozwiązywanie zgłoszeń, udzielanie informacji zwrotnej Klientom,
- organizacja transportu związana z wysyłką/odbiorem zamówień,
- sprawdzenie poprawności, kompletowanie i archiwizacja dokumentacji,
- budowanie długoterminowych relacji z Klientami/Dostawcami (firmy transportowe) oraz poszukiwanie nowych,
- aktywne wyszukiwanie obszarów podlegających poprawie procesów, kosztów i jakości.
Wymagania:
- znajomość języka angielskiego,
- znajomość specyfiki procesów zakupowych/logistycznych,
- doświadczenie w obsłudze klienta (call center, customer service, bezpośrednia praca z klientem),
- znajomość podstawowych narzędzi pakietu Microsoft Office,
- znajomość: Outlook, Excel, mile widziana praca w systemie SAP,
- komunikatywność, zorientowanie na klienta,
- umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu,
- zorientowanie na dostarczanie najwyższej jakości usług,
- łatwość nawiązywania i utrzymywania kontaktów,
- odpowiedzialność, dokładność,
- nastawienie na rozwiązywanie problemów.
Oferta obejmuje:
- pracę w szybko rozwijającej się firmie,
- zdobywanie ciekawego doświadczenia,
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.