PwC to sieć ponad 250.000 pracowników w 158 krajach skupionych na tym, by dostarczać usługi najwyższej jakości w obszarach audytu, doradztwa podatkowego, konsultingu i rozwoju technologii. Dołącz do PwC i zmieniaj z nami zasady gry.
Starszy Specjalista ds. Zakupów
Rola:
-
Samodzielne prowadzenie przetargów z uwzględnieniem przetargów regionalnych,
-
Inicjowanie projektów zakupowych służących optymalizacji kosztów i procesów,
-
Negocjacje warunków współpracy oraz zapisów umowy,
-
Wsparcie i koordynacja procesów przetargowych inicjowanych przez działy biznesowe, w tym w szczególności:
- wsparcie w przygotowaniu dokumentacji przetargowej,
- wsparcie w opracowaniu strategii przetargu
- nadzór nad poprawnością postępowania przetargowego
- wsparcie w negocjacjach warunków oraz zapisów w umowie
- analiza ofert oraz wsparcie w przygotowaniu rekomendacji wyboru dostawcy
-
Przygotowywanie i analiza raportów wydatków
-
Szkolenia dla pracowników z zakresu procesu zakupowego/polityki zakupowej/procesu przetargowego
-
Uczestnictwo w projektach działowych
Profil:
-
min.5 letnie doświadczenie w samodzielnej realizacji projektów zakupowych, również w środowisku międzynarodowym - warunek konieczny
-
znajomość kategorii zakupowych ze szczególnym uwzględnieniem kategorii Marketing & Communications
-
umiejętność przygotowania i analizy zestawień finansowych
-
umiejętności negocjacyjne
-
praca z umowami zakupowymi
-
znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie min. B2
-
umiejętności współpracy w zespole
Oferta:
- Szerokie możliwości rozwoju zawodowego w wiodącej firmie doradczej, wśród wysokiej klasy specjalistów z doświadczeniem w najbardziej renomowanych firmach,
- Perspektywa szybkiego rozwoju w dynamicznie rosnącym zespole,
- Bogaty pakiet benefitów,
- Dostęp do wewnątrzfirmowego programu szkoleń.