Dołącz do Wydziału Analiz i Zarządzania kampaniami! Wykorzystujemy narzędzia bazodanowe (SQL, Oracle) statystyczne (SAP) oraz języki programowania do eksploracji danych opisujących klientów, a także dbamy o pozyskiwanie nowych źródeł wiedzy o klientach. Głównym celem tych zadań jest identyfikowanie potrzeb produktowych klientów i istotnych momentów w ich życiu, w celu budowania kampanii bezpośrednich (sprzedażowych i relacyjnych). Zespół parametryzuje wspomniane kampanie w dedykowanych narzędziach, prowadzi testy A/B na wdrażanych kampaniach oraz dokonuje pomiaru i oceny ich efektywności. Praca w wydziale jest silnie analityczna, ale wiąże się także z regularnymi (codziennymi) interakcjami z pracownikami wielu innych departamentów – kanałów sprzedaży, linii biznesowych i segmentów, marketingu, procesów czy IT.
W tej roli będziesz odpowiadać za:
- prowadzenie analiz i przygotowywanie raportów dotyczących klientów detalicznych banku oraz podsumowywać wyniki prowadzonych kampanii sprzedażowych, wykorzystując do tego narzędzia statystyczne i bazy danych (język SQL/Oracle)
- opracowywanie założeń i wdrażanie kampanii marketingu bezpośredniego w zakresie sprzedaży, aktywizacji, retencji i utrzymania relacji z klientami
- tworzenie i rozwijanie modeli ekonometrycznych prawdopodobieństwa zakupu produktów oraz innych zdarzeń dotyczących klientów detalicznych banku
- wykorzystywanie, parametryzowanie i rozwijanie narzędzia CRM banku
- poszukiwanie nowych trendów i rozwiązań w zakresie analizy danych i marketingu bezpośredniego
Szukamy właśnie Ciebie, jeśli:
- znasz język SQL/Oracle lub chcesz się go uczyć
- bardzo dobrze znasz Excela
- posiadasz wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, potrafisz komunikować się z różnymi osobami, publicznie prezentować, logicznie argumentować, cechuję Cię odwaga
- znasz język angielski na poziomie komunikatywnym
Mile widziane są:
- umiejętność programowania (np. VBA, Python, R) i doświadczenie na analitycznym stanowisku
- znajomość bankowych baz danych oraz swobodne po nich poruszanie
Od nas dostaniesz:
- umowę o pracę
- pracę w zespole chętnie dzielącym się wiedzą
- rozwój kompetencji analitycznych
- możliwość wpływu na kształt długofalowej strategii komunikacji do klientów mBanku, poprzez udział w strategicznych projektach
jeśli masz pytania - pytaj Agatę Felczyńską-Fryś - rekrutera odpowiedzialnego za proces lub Michała Rajcha - przyszłego szefa.