Temat tygodnia
Wywiad z Wojciechem Ruśkiewiczem, Managerem w dziale Doradztwa Podatkowego Deloitte.
Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
mBank S.A.
Data aktualizacji: 2021-04-02
Łódź, łódzkie
Bankowość, Analiza
Data aktualizacji: 2021-04-02 Aplikuj
REKRUTACJA ZDALNA

Od nas dostaniesz:

Kartę
sportową
Dostęp do wewnętrznego rynku pracy Elastyczny czas pracy
Prywatną opiekę medyczną Dostęp do kursów LinkedIn Learning Atrakcyjne lokalizacje miejsca pracy

Zobacz, jak się u nas pracuje!

Chcesz więcej?

mBank ostrzega:
Praca z nami grozi przyjemnością codziennych zadań!
Specjalista ds. analiz i zarządzania kampaniami
miejsce pracy: Łódź, nr referencyjny: AFE/043/0421

Dołącz do Wydziału Analiz i Zarządzania kampaniami! Wykorzystujemy narzędzia bazodanowe (SQL, Oracle) statystyczne (SAP) oraz języki programowania do eksploracji danych opisujących klientów, a także dbamy o pozyskiwanie nowych źródeł wiedzy o klientach. Głównym celem tych zadań jest identyfikowanie potrzeb produktowych klientów i istotnych momentów w ich życiu, w celu budowania kampanii bezpośrednich (sprzedażowych i relacyjnych). Zespół parametryzuje wspomniane kampanie w dedykowanych narzędziach, prowadzi testy A/B na wdrażanych kampaniach oraz dokonuje pomiaru i oceny ich efektywności. Praca w wydziale jest silnie analityczna, ale wiąże się także z regularnymi (codziennymi) interakcjami z pracownikami wielu innych departamentów – kanałów sprzedaży, linii biznesowych i segmentów, marketingu, procesów czy IT.

 

W tej roli będziesz odpowiadać za:

  • prowadzenie analiz i przygotowywanie raportów dotyczących klientów detalicznych banku oraz podsumowywać wyniki prowadzonych kampanii sprzedażowych, wykorzystując do tego narzędzia statystyczne i bazy danych (język SQL/Oracle)
  • opracowywanie założeń i wdrażanie kampanii marketingu bezpośredniego w zakresie sprzedaży, aktywizacji, retencji i utrzymania relacji z klientami
  • tworzenie i rozwijanie modeli ekonometrycznych prawdopodobieństwa zakupu produktów oraz innych zdarzeń dotyczących klientów detalicznych banku
  • wykorzystywanie, parametryzowanie i rozwijanie narzędzia CRM banku
  • poszukiwanie nowych trendów i rozwiązań w zakresie analizy danych i marketingu bezpośredniego

Szukamy właśnie Ciebie, jeśli:

  • znasz język SQL/Oracle lub chcesz się go uczyć
  • bardzo dobrze znasz Excela
  • posiadasz wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, potrafisz komunikować się z różnymi osobami, publicznie prezentować, logicznie argumentować, cechuję Cię odwaga
  • znasz język angielski na poziomie komunikatywnym 

 

Mile widziane są:

  • umiejętność programowania (np. VBA, Python, R) i doświadczenie na analitycznym stanowisku
  • znajomość bankowych baz danych oraz swobodne po nich poruszanie

 

Od nas dostaniesz:

  • umowę o pracę
  • pracę w zespole chętnie dzielącym się wiedzą
  • rozwój kompetencji analitycznych
  • możliwość wpływu na kształt długofalowej strategii komunikacji do klientów mBanku, poprzez udział w strategicznych projektach

jeśli masz pytania - pytaj Agatę Felczyńską-Fryś - rekrutera odpowiedzialnego za proces lub Michała Rajcha - przyszłego szefa.