Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
Goldman Recruitment
Data aktualizacji: 2021-05-04
Chief Financial Officer
Nr ref. 191718/7031
Kraków, małopolskie
Księgowość
Data aktualizacji: 2021-05-04
Goldman Recruitment
Chief Financial Officer
REKRUTACJA ZDALNA

Oferta pracy jest nieaktualna

Pracodawca zakończył rekrutację na to ogłoszenie

Goldman Recruitment to wiodąca polska firma doradcza, wyspecjalizowana w realizacji projektów rekrutacyjnych metodą Search & Selection oraz Executive Search. Naszą ambicją jest najwyższy poziom świadczonych usług, który wyprzedza rynek i tworzy nowy standard w branży doradztwa personalnego.

www.goldmanrecruitment.pl

Dla naszego Klienta, grupy kapitałowej o międzynarodowym zasięgu o profilu handlowym poszukujemy kandydatów na stanowisko Dyrektora Finansowego w randze Członka Zarządu.


Chief Financial Officer
Chief Financial Officer
Miejsce pracy: Kraków
Nr ref. 191718/7031

Opis stanowiska:
  • kształtowanie i realizacja polityki finansowej grupy kapitałowej,
  • przygotowanie budżetu, kontrola ich realizacji, analiza odchyleń,
  • nadzór właścicielski nad spółkami w ramach grupy kapitałowej,
  • kontrolowanie wszystkich transakcji finansowych spółki; nadzór nad terminowością i poprawnością w zakresie obowiązków podatkowych i prawnych,
  • optymalizacja poziomu kapitału obrotowego firmy,
  • stałe zarządzanie płynnością finansową, analizowanie przepływów pieniężnych, cash flow,
  • pozyskiwania finansowania, współrpaca z bankami i instytucjami finansowymi,  
  • dbałość o bezpieczeństwo finansowe i rentowność kluczowych projektów firmy,
  • aktywny udział w procesach inwestycyjnych oraz pomiar ich efektywności,
  • dostarczanie analiz niezbędnych do podejmowania decyzji strategicznych,
  • zarządzanie relacjami z instytucjami zewnętrznymi, audytorem, bankami.
Wymagania:
  • minimum 8 lat doświadczenia w finansach, w tym minimum 2 lata na stanowisku Dyrektora Finansowego, 
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
  • doskonała znajomość zasad kontrolingu, rachunkowości finansowej i zarządczej,
  • gruntowna wiedza z zakresu nowoczesnych metod zarządzania finansami,
  • wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, organizacyjne i negocjacyjne,
  • umiejętność efektywnego działania pod presją czasu i wyniku,
  • zdolność do samodzielnego podejmowania kluczowych decyzji.
Oferta obejmuje:
  • pracę pełną wyzwań w dużej międzynarodowej organizacji,  
  • atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy,
  • niezbędne narzędzia pracy, w tym samochód służbowy.