Poszukujemy kandydatów dla jednego z naszych Klientów, międzynarodowej firmy zajmującej się produkcją i dystrybucją żywności. Osoba zatrudniona na stanowisku Senior Microsoft Administrator (SCCM, O365) będzie odpowiedzialna za wsparcie firmy w dalszym rozwoju procesów biznesowych wspieranych przez Microsoft. Siedziba firmy zlokalizowana jest w centrum Poznania.
Opis stanowiska:
- opieka, utrzymanie i rozwój środowiska serwerów Windows (konfigurowanie nowych systemów, zmiana wersji, instalowanie aktualizacji),
- opieka, utrzymanie i rozwój środowiska Office 365, w szczególności Microsoft Intune (App Distribution, Mobile Device Management, Enterprise Content Management),
- utrzymanie i rozwój środowiska Microsoft SCCM i Microsoft Intune (Software/OS Packaging),
- monitorowanie systemów informatycznych oraz analiza komunikatów systemowych i logów,
- realizacja projektów IT,
- zarządzanie incydentami, problemami i zmianami: rejestrowanie, przetwarzanie, rozwiązywanie i dokumentowanie usterek i problemów oraz rejestrowanie lub przeprowadzanie zmian,
- dyżury telefoniczne,
- zarządzanie Printer Environment.
Wymagania:
- bardzo dobra znajomość środowiska Microsoft i Windows Server (wersje od 2012 R2),
- doświadczenie w administracji O365,
- znajomość rozwiązań Microsoft Azure,
- dogłębna wiedza na temat dystrybucji oprogramowania,
- znajomość zagadnień związanych z Mobile Device Management and Enterprise Content Management,
- doświadczenie w pracy w średniej wielkości firmach (obsługa ponad 1000 użytkowników końcowych),
- gotowość do pracy w weekend,
- umiejętność pracy w zespole i bardzo dobre zdolności komunikacyjne,
- bardzo dobra znajomość języka polskiego i angielskiego,
- wykształcenie wyższe, kierunek informatyczny lub pokrewny / szkolenia z zakresu integracji systemów.
Mile widziane:
- znajomość języka niemieckiego.
Oferta obejmuje:
- stabilne zatrudnienie,
- samodzielną, pełną wyzwań pracę,
- możliwość realnego wpływu na biznes i kierunek rozwoju organizacji,
- pakiet benefitów,
- możliwość pracy częściowo zdalnej.