Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
Goldman Recruitment
Data aktualizacji: 2021-07-18
Senior Risk Specialist
Nr ref. 192311/7096
Poznań, wielkopolskie
Audyt, Księgowość, Analiza
Data aktualizacji: 2021-07-18
Goldman Recruitment
Senior Risk Specialist
REKRUTACJA ZDALNA

Oferta pracy jest nieaktualna

Pracodawca zakończył rekrutację na to ogłoszenie

Goldman Recruitment to wiodąca polska firma doradcza, wyspecjalizowana w realizacji projektów rekrutacyjnych metodą Search & Selection oraz Executive Search. Naszą ambicją jest najwyższy poziom świadczonych usług, który wyprzedza rynek i tworzy nowy standard w branży doradztwa personalnego.

www.goldmanrecruitment.pl

Dla naszego klienta, polskiej firmy z branży dystrybucyjnej, działającej na terenie kraju, poszukujemy kandydatów zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku Starszego Specjalisty ds. Zarządzania Ryzykiem. Siedziba firmy mieści się w Poznaniu.


Senior Risk Specialist
Senior Risk Specialist
Miejsce pracy: Poznań
Nr ref. 192311/7096

Opis stanowiska:
  • zaprojektowanie i wdrożenie narzędzia ułatwiającego zarządzanie ryzykiem w spółce,
  • identyfikacja i kwantyfikacja ryzyka operacyjnego i finansowego w organizacji oraz zarządzenie nim,
  • ocena ryzyka finansowego, rynkowego, walutowego i kontynuacji działania,
  • przeprowadzanie kwartalnej oceny ryzyka,
  • nadzorowanie polityki i procedur w poszczególnych działach organizacji,
  • analiza ryzyka, ocena adekwatności, efektywności i skuteczności systemu zarządzania ryzykiem,
  • przygotowywanie map ryzyka i ich aktualizacja,
  • ścisła współpraca z Head of Internal Audit i udział w tworzeniu planu audytów.
Wymagania:
  • min. 5 lat doświadczenia w obszarze analizy ryzyka operacyjnego / finansowego w branży dystrybucyjnej / FMCG,
  • wykształcenie wyższe z obszaru finansów / zarządzania / audytu,
  • dodatkowym atutem będą certyfikaty ACCA, CIA, CISA, uprawnienia Biegłego Rewidenta,
  • znajomość finansowych aspektów działania przedsiębiorstw – planowania finansowego, budżetowania i rozliczenia ich realizacji,
  • wysoko rozwinięte umiejętności miękkie – asertywność, relacyjność, umiejętność prowadzenia negocjacji, podejmowanie inicjatyw,
  • umiejętność pracy z wewnętrznymi interesariuszami i kierownictwem wyższego szczebla,
  • umiejętność analitycznego i krytycznego myślenia,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
Oferta obejmuje:
  • stabilne zatrudnienie w firmie o mocnej pozycji na rynku,
  • pakiet benefitów obejmujący prywatną opiekę medyczną, Multisport etc.,
  • możliwość pracy zdalnej,
  • rozwój w zakresie audytu wewnętrznego, zarządzania ryzykiem.