Dla naszego klienta, polskiej firmy z branży dystrybucyjnej, działającej na terenie kraju, poszukujemy kandydatów zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku Starszego Specjalisty ds. Zarządzania Ryzykiem. Siedziba firmy mieści się w Poznaniu.
Opis stanowiska:
- zaprojektowanie i wdrożenie narzędzia ułatwiającego zarządzanie ryzykiem w spółce,
- identyfikacja i kwantyfikacja ryzyka operacyjnego i finansowego w organizacji oraz zarządzenie nim,
- ocena ryzyka finansowego, rynkowego, walutowego i kontynuacji działania,
- przeprowadzanie kwartalnej oceny ryzyka,
- nadzorowanie polityki i procedur w poszczególnych działach organizacji,
- analiza ryzyka, ocena adekwatności, efektywności i skuteczności systemu zarządzania ryzykiem,
- przygotowywanie map ryzyka i ich aktualizacja,
- ścisła współpraca z Head of Internal Audit i udział w tworzeniu planu audytów.
Wymagania:
- min. 5 lat doświadczenia w obszarze analizy ryzyka operacyjnego / finansowego w branży dystrybucyjnej / FMCG,
- wykształcenie wyższe z obszaru finansów / zarządzania / audytu,
- dodatkowym atutem będą certyfikaty ACCA, CIA, CISA, uprawnienia Biegłego Rewidenta,
- znajomość finansowych aspektów działania przedsiębiorstw – planowania finansowego, budżetowania i rozliczenia ich realizacji,
- wysoko rozwinięte umiejętności miękkie – asertywność, relacyjność, umiejętność prowadzenia negocjacji, podejmowanie inicjatyw,
- umiejętność pracy z wewnętrznymi interesariuszami i kierownictwem wyższego szczebla,
- umiejętność analitycznego i krytycznego myślenia,
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
Oferta obejmuje:
- stabilne zatrudnienie w firmie o mocnej pozycji na rynku,
- pakiet benefitów obejmujący prywatną opiekę medyczną, Multisport etc.,
- możliwość pracy zdalnej,
- rozwój w zakresie audytu wewnętrznego, zarządzania ryzykiem.